Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie a lucrarilor in cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea Cantinei de Ajutor Social Timisoara pentru dezvoltarea unui centru social de urgenta pentru persoane fara adapost", cod SMIS 39400


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.610.000 RON

Castigatorul Licitatiei: Biju S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 143869/09.10.2013
Informatii anunt de participare asociat 140709
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 256408478, In atentia: Ec.Maria Mezei, Email: [email protected], Fax: +40 256408477, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie a lucrarilor in cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea Cantinei de Ajutor Social Timisoara pentru dezvoltarea unui centru social de urgenta pentru persoane fara adapost", cod SMIS 39400
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cantina de Ajutor Social, str.Telegrafului nr.8, Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele lucrari, conform cerintelor din documentatia tehnica, vor viza: - Corp 1 ?reamenajarea mansardei: - lucrarile prevazute constau in modificarea si suplimentarea unor pereti de compartimentare usori din gips-carton, crearea unui acces din corpul 1A, extinderea grupului sanitar existent, prevederea unui lift de alimente, capacitate 100kg.- Corp1A - extindere- Corp 2 - reamenajare- Corp 3 ? extindere, supraetajareValoarea totala estimata a contractului, este de 2.825.178, 92 lei fara TVAAceasta cuprinde: - 2.811.765, 34 lei fara TVA - valoarea estimata pentru executia lucrarilor privind investitia de baza (constructii si instalatii; utilaje si echipamente tehnologice cu montaj), conform caietului de sarcini;
- 13.413, 58 lei fara TVA -contravalaorea lucrarilor diverse si neprevazute, conform HG 28/2008, in cuantum de 0, 4857%, aplicat la valoarea insumata, estimata a cheltuielilor pentru cap. 1.2, 1.3, 2 si 4 din bugetul proiectului, respectiv din Devizul general al proiectului, conform HG28/2008
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211200-1 - Lucrari de constructii de adaposturi sociale (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 610, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 190 Denumirea: Contract de executie a lucrarilor in cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si
V.1) Data atribuirii contractului 08.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 13
Numarul de oferte admisibile 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Biju S.R.L.
Adresa postala: str. Brandusei nr.1 ap.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 1900, Romania, Tel. 0040/424868, Email: [email protected], Fax: 0040/424868, Adresa internet (URL): www.biju.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 2825178.92 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1610000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echip.Cantinei de Ajutor Social Timisoara pt.dezvoltarea unui centru social de urgenta pt.persoane fara adapost", cod SMIS 39400, este finantat prin POR 2007-2013, Axa prioritara 1?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor-poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, Sub-domeniul?Poli de crestere"
VI.2) Alte informatii
1. Pentru vizualizare documente atasate, operatorii economici trebuie sa detina un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (program disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica). 2. Toate cerintele se considera indeplinite, prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. 3. In cazul in care doi sau mai multi operatori economici au aceeasi propunere financiara, situate pe pozitia cu cel mai mic pret ofertat in licitatia electronica, pentru departajare, se va solicita acestora o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut; 4. In cadrul contractului care se va incheia, din contravaloarea procentului de 0, 4857% pentru lucrari diverse si neprevazute, vor fi decontate doar lucrari care pot interveni pe parcursul derularii contractului (conform HG 28/2008), in baza preturilor unitare ofertate, daca este cazul. 5. Contravaloarea lucrarilor diverse si neprevazute, (parte componenta a pretului total ofertat), va fi prezentata separat, atat in NOTA formularului de oferta, cat si intr-o linie distincta a Centralizatorului cheltuielilor pe obiectiv ? Formular 1, prin aplicarea procentului de 0, 4857% la valoarea insumata, ofertata a cheltuielilor pentru cap. 1.2, 1.3, 2. si 4 din Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv ? Formular F1; 6. In cadrul Cererii de finantare a fost stabilita procedura de licitatie deschisa pentru atribuirea lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduri.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Timis-Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel. +40 256498054, Email: [email protected], Fax: +40 256200040
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Timisoara -Serviciul Achizitii Publice ? cam.223
Adresa postala: Bv.C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel. +40 256408367, Email: [email protected], Fax: +40 256408477
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2013 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer