Licitatie Publica - Contract de executie de lucrari : MODERNIZARE DEPOZIT DE INMAGAZINARE GAZE URZICENI -CPV 45255121-3
Anunt de participare (utilitati) numarul 89884/31.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: STR. GHE. GR. CANTACUZINO, NR. 184, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100492, Romania, Punct(e) de contact: MADALINA MOISE, Tel.0244/503720, Email: [email protected], Fax: 0244/545230, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a gazului i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de executie de lucrari : MODERNIZAREDEPOZIT DE INMAGAZINARE GAZE URZICENI-CPV 45255121-3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DEPOZIT DE INMAGAZINARE URZICENI, LOCALITATEA URZICENI, JUD. IALOMITA.
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de executie de lucrari : MODERNIZAREDEPOZIT DE INMAGAZINARE GAZE URZICENI-CPV 45255121-3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255121-3 - Lucrari de constructii de instalatii de suprafata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBIURE;
Valoarea estimata fara TVA: 33, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare=330000, 00 lei. GARANTIE DE BUNA EXECUTIE :5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA, .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii , plata facturilor se va face la 30 zile de la primirea acestora de catre achizitor .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conformitate cu art.44 din O.U.G. 34/2006 .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare (in original) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data de 30.09 .2009.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;Certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului; sauAutorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului;Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil la data de 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente. Se solicita bilantul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor.-Ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) de minim: 65.000.000, 00 lei, echivalentul a 15.088.558 euro (1 euro =4, 3079 lei, curs BNR din data de 29.10.2009).
-Ofertantul trebuie sa aiba o lichiditate generala de minim 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Experienta similara, de minim 33.000.000 lei, echivalentul a 7.660.344 euro, (1 euro =4, 3079 lei, curs BNR din data de 29.10.2009.2 recomandari .ISO 9001 .ISO 14.001 .OHSAS ISO 18001.Personal angajat:
a) -un responsabil tehnic cu executia domeniul I-constructii industriale;
b) - un responsabil tehnic cu calitatea domeniul 7.3-instalatii gaze;
c) - un responsabil tehnic cu calitatea domeniul 7.1-instalatii electrice;
Acreditari tehnice: ISCIR, ANRE-TIP EP, ANRE-TIP B, ANRE-TIP C2A.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.12.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2009 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2009 10:00
Locul: SISGN PLOIESTI , STR.GHE.GR. CANTACUZINO, NR.184 .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ofertantilor .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1. Din motive tehnice legate exclusiv de capacitatea SEAP de a permite stocarea documentelor in format electronic autoritatea contractanta , va pune gratuit caietul de sarcini la dispozitia operatorului economic , interesat sa participe la prezenta procedura. 2. Caietul de sarcini se va ridica de la sediul SNGN ROMGAZ SA SISGN PLOIESTI STR. GHE.GR. CANTACUZINO, NR.184, in urma unei scrisori de intentie transmisa cu o zi inainte, intre orele 8.00-15.00 .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR STAVROPOLEUS nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: STR.EMIL ZOLA NR.4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA MEDIAS-SISGN PLOIESTI -SERVICIUL CONTRACTE
Adresa postala: STR.GHE.GR. CANTACUZINO NR. 184, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100492, Romania, Tel.0244/503101, Fax: 0244/545230
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2009 15:30