Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie de lucrari : MODERNIZARE INSTALATIE TEHNOLOGICA SI INFRASTRUCTURA DEPOZIT BALACEANCA


Anunt de participare (utilitati) numarul 77755/19.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: STR. GHE. GR. CANTACUZINO, NR. 184, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100492, Romania, Punct(e) de contact: MOISE MADALINA, VUTESCU SANDA, Tel.0244/503720, Email: [email protected], Fax: 0244/545230, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a gazului i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de executie de lucrari : MODERNIZARE INSTALATIE TEHNOLOGICA SI INFRASTRUCTURA DEPOZIT BALACEANCA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOCATIA: DEPOZIT DE INMAGZINARE BALACEANCA, LOCALITATEA BALACEANCA, JUD. ILFOV.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de executie de lucrari : MODERNIZARE INSTALATIE TEHNOLOGICA SI INFRASTRUCTURA DEPOZIT BALACEANCA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255121-3 - Lucrari de constructii de instalatii de suprafata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBIURE;
-CAIETUL DE SARCINI NU A PUTUT FI ATASAT PE SEAP DEOARECE FISIERUL ESTE PREA MARE. ACESTASE VA RIDICA DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE IN URMA UNEI SCRISORI DE INTENTIE TRIMISA LA FAX 0244/545230 CU O ZI INAINTE.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare=82.000, 00 lei, conform documentatiei de atribuire GARANTIE DE BUNA EXECUTIE :5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA, conform documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii , plata facturilor se va face la 30 zile de la primirea acestora de catre achizitor .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conformitate cu art.44 din O.U.G. 34/20006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificate constatatoare (in original) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data de 30.04.2009.
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;
-Certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului; sau
Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil la data de 31.12.2008.Se solicita bilantul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor vizat si inregistrat de organele competente ;
-Ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008)de minim: 24.600.000 lei, echivalentul a 5.867.900 euro (1 euro =4, 1923 lei, curs BNR din data de 15.05.2009);
-Ofertantul trebuie sa aibasolvabilitate patrimoniala mai mare de 30%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va prezenta ca cerinta minima, privind experienta similara, incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ania unuicontract pentru lucrari similare celor care fac obiectul prezentei licitatii care sa fi avut o valoare insumata de minim 4.100.000, 00 lei,
Ofertantul va prezenta in mod obligatoriu cel putin 2 recomandari din partea unor beneficiari ;
-o copie a certificatului de asigurare a calitatii ISO 9001 sau alt certificat echivalent , o copie certificatului de mediu conform ISO 14.001 sau alt certificat echivalent , o copie certificatului de mediu conform OHSAS ISO 18001 sau alt certificat echivalent ;
-Acreditari tehnice : a) Autorizatie ISCIR pentru montare si repararare recipientemetalice stabile sub presiune conform prevederilor prescriptiei tehnice PTC4/1;b) AutorizatieANRE destinata executiei obiectivelor aferente instalatiilor tehnologice de suprafata, statiilor de comprimare a gazelor naturale, inclusiv racordurile la conductele colectoare din domeniul productiei si inmagazinariigazelor naturale , TIPEP;c) Atestat ANRE destinat executiei racordurilor si a statiilor de reglare masura a gazelor naturale avand regimul de presiune de lucru mai mare de 6 bar-TIP ETR.
d) Atestat ANRE pentru incercari de echipamente si instalatii electroenergetice , TIP A;
e) Atestat ANRE destinat executiei de linii electrice, aeriene sau in cablu, cu tensiuni intre 0, 4-20 kV si posturi de transformare, TIP C2A;
f) Notificare privind asigurarea calitatii pentru activitati de montaj, instalatii, service si proiectare in atmosfere clasificate Ex, emis de catre INSEMEX PETROSANI;
g) AVIZ pentru exercitarea activitatilor de montare mijloace de masurare, emis de catre B.R.M.L.;
-Ofertantul va prezenta ca cerinta minima obligatorie, dovada(atestatul) ca are ca personal angajat cu atestate /autorizatii conform documentatiei de atribiure.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Termenul de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2009 11:00
Locul: SISGN PLOIESTI , STR.GHE.GR. CANTACUZINO, NR.184 .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii inputerniciti ofertantilor .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR STAVROPOLEUS nr.6 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: STR.EMIL ZOLA NR.4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Fax: 0244/522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA MEDIAS-SISGN PLOIESTI -SERVICIUL CONTRACTE
Adresa postala: STR.GHE.GR. CANTACUZINO NR. 184, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100492, Romania, Tel.0244/503101, Fax: 0244/545230
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2009 09:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer