Licitatie Publica - Contract de executie de lucrari
Anunt de participare numarul 16164/28.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA DE SANATATE PUBLICA TIMIS
Adresa postala: Str. N.Lenau nr. 10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300029, Romania, Punct(e) de contact: [email protected], Tel.0256-494.670, Email: [email protected], Fax: 0256-494.670
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC. P & LConsult SRL
Adresa postala: Str. Baader nr. 11, et. I, cam. 5, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300300, Romania, Tel.0256435630, Email: [email protected], Fax: 0256435630
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Serviciu Public Deconcentrat al Ministerului Sanatatii Publice
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie de lucrari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Timisoara b-dul Victor Babes nr.18
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie de lucrari de;consolidare casa S+P, amenajare mansarda la cladire S+P, consolidare cladire, amenajare birouri si depozit produse antiepidemice, amenajare parcare;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
45233222-1-Lucrari de pavare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de lucrari ce trebuie realizata; conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 163, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.08.2007 pana la 14.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare sub forma de scrisoarede garantie bancara in valoare de 23.000 lei; garantia de buna executie din fiecare situatie de lucrari in procent de 8%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este realizata de la bugetul de stat, iar plata se va face conform contractului de achizitie de lucrari.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici este asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe proprie raspundere;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor catre bugetul de stat, buget asigurari sociale(formularele tip); certificat emis de ORC;pt. persoane fizice romane autorizatia de functionarept. dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului;pt. persoane juridice/fizice straine-docum.edificatoare privind forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conf.legislatiei din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale;bilant contabil la 31.12.2006 vizat de oprganele competente;cifra de afaceri in ultimii 3ani;2000000 lei-conf. docum.de atribuire;lichiditatea generala(active circulante/datorii curente x100)sa fie peste 110%;solvabilitate patrimoniala(capital propriu/total pasiv x100)peste 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara in ultimii trei ani;recomandari pt. lucrari similare;declaratie privind dotarile specifice;declaratie cu personalul angajat calificat, autorizat, personal de specialitate, numarul, pregatirea cadrelor de conducere;documente emise de organisme acreditate pt. certif.sistem.calitatii(ISO 9001);garantiept. lucrari min. 2 ani;obligatii contractuale in derulare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul caietului de sarcini de 500 lei(inclusiv Tva) se achita la caseria Autoritatii de Sanatate Publica Timis-Timisoara, str. Beethoven nr. 5;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2007 13:00
Locul: Autoritatea de Sanatate Publica Timis, Timisoara, str. Nicolaus Lenau nr. 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti oficiali ai ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere acontestatiei este de 10 zile de la primirea actului invocat ca nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2007 13:52