Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie de lucrari ALIMENTARE, REABILITARE RETELE DE APA POTABILA SI CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN ORASUL SINGEORGIU DE PADURE, JUDETUL MURES


Anunt de participare numarul 67850/01.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Sangeorgiu de Padure (Primaria orasului Sangeorgiu de Padure Mures)
Adresa postala: Sangeorgiu de Padure str. Livezilor nr. 6 jud. Mures, Localitatea: Sangeorgiu de Padure, Cod postal: 547535, Romania, Punct(e) de contact: Andras Tar, Tel.0265-580357, In atentia: Szekely-Beres Attila, Email: [email protected], Fax: 0265-580357
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie de lucrari ALIMENTARE, REABILITARE RETELE DE APA POTABILA SI CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN ORASUL SINGEORGIU DE PADURE, JUDETUL MURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Sangeorgiu de Padure
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de construire a unui sistem de alimentare cu apa potabila si canalizare menajera cu statie de tratare apa si statie de epurare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
45252126-7-Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de construire a unui sistem de alimentare cu apa potabila si canalizare menajera cu statie de tratare apa si statie de epurare.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 176, 675RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.12.2008 pana la 30.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 250.000 lei. Prin Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante sau Ordin de plata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat, buget local si alte surse legal constituite, conform HG nr. 904/2007 privind unele masuri pentru realizarea programelor multianuale prioritare de mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator economic individual sau prin asociere, ori prin subcontractare cu precizarea subcontractantului si a partii din contract care urmeaza a fi subcontractat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de documente edificatoare din care sa rezulte o forma de inregistrare ca persoana juridica, astfel: Declaratie privind eligibilitatea Formular 1 din Capitolul IV FORMULARE(Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, Formular 2 din Capitolul IV FORMULARECertificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul sau pentru persoane juridice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificat de atestare pentru executie de lucrari pe drumuri nationale.
Certificat pentru efectuarea de lucrari in domeniul gospodaririi apelor si lucrari hidroedilitare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte documentele care dovedesc capacitatea economica si financiara, astfel: Fisa de informatii generale si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, Formular 3 din Capitolul IV FORMULARE. Ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani minimum 45.000.000 lei. Echivalentul in euro al valorii exprimate in lei se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru ziua de 15.11.2008.Copie dupa ultimul bilant contabil inregistrat si vizat de organele competente - profitul net, conform acestuia, sa fie pozitiv.Declaratie privind deschiderea unei linii de credit, in valoare de min. 15% din valoarea ofertata, insotita de o scrisoare de confort din partea bancii.In cazul asocierii mai multor operatori economici care depun oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului de asociati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si realizat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract de lucrari al carui obiect a fost executarea unei lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare decat 5.500.000 lei (se admit ca lucrari similare constructii cu cod CPV 45232150-8 lucrari de alimentare cu apa si cod CPV 45232400-6 lucrari de canalizare de ape reziduale)Ofertantul va prezenta Procesul-verbal de receptie finala sau preliminara a lucrarii de referinta, semnat de catre toti factorii care participa la receptie. Se va prezenta sau o lucrare cuprinzand cele doua tipuri de lucrari cu valoarea totala specificata, sau doua pana la patru lucrari cu cele doua tipuri de lucrari separate, ale caror valoare insumata este cel putin egala cu valoarea specificata.Se va completa Formularul 6. Acest formular trebuie sa fie insotit de certificarea de buna executie din partea beneficiarului lucrarii aduse ca referinta.Declaratia pe propria raspundere privind asigurarea acelor utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport, laboratoare, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Formular 7.In mod obligatoriu se asigura excavatoare, elemente de sprijiniri, autospeciala de videoinspectie si aparat de sudura polietilena DN65-250mm, complet automatizata.Declaratia pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - Formular 8.In mod obligatoriu se asigura personal atestat in realizarea sudurilor de polietilena.Declaratia pe propria raspundere privind conducerea propusa pentru executia lucrarii - Formular 9.Se va prezenta atestatul responsabilului tehnic cu executia valabil pentru acest tip de lucrari. Declaratia va fi insotita de de CV-uri ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si o organigrama a conducerii propuse.Declaratia pe propria raspundere privind acceptarea propunerii de contract sau obiectii la contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul cel mai scazut
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
15%
Descriere:
3.
Perioada de garantie acordata lucrarii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5/29.10.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar, la casieria autoritatii contractante, zilnic de la ora 8 la 14.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2008 11:00
Locul: Sediul PAPI din orasul Sangeorgiu de Padure, str. N.Balcescu, nr. 13.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
un reprezentant al ofertantului, cu imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Buget de stat, buget local si alte surse legal constituite, conform HG nr. 904/2007 privind unele masuri pentru realizarea programelor multianuale prioritare de mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.41, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- pe cale administrativ-jurisdictionala, in conditiile O.U.G. nr.34/2006, sau - in justitie, in conditiile Legii nr.554/2004 a contenciosului administrativ
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: str. Livezilor nr. 6 jud. Mures, Localitatea: Sangeorgiu de Padure, Cod postal: 547535, Romania, Tel.0265-578226, Email: [email protected], Fax: 0265-580357
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2008 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer