Licitatie Publica - Contract de executie de lucrari camin Academica
Anunt de participare numarul 100544/20.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIU
Adresa postala: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Motoc, Tel. 0269/217779, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0269/214294, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie de lucrari camin Academica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sibiu, cartier Strand II
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
constructia, instalatii, finisaje pana la terminarea lucrarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
contructia pana la terminarea lucrarilor, cf. cantitatilor de lucrari solicitate prin caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 922, 282RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 80.000 lei, 40.000 lei IMM. garantie de buna executie 10% din val ctr. fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform legislatiei, asociat unic, asociati, sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
documente privind eligibilitatea, certificate de plata a taxelor catre bugetul de stat si cel local, certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, certificat de inregistrare la Oficiul Rg.Com.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale, bilant la 31.12.2009 inregistrat, cifra de afaceri pe ultimii trei ani 11.000.000 lei sau 5.500.000 lei pt IMM.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara: finalizarea a cel putin 2 lucrari de constructii de o complexitate si amploare similare ?ultimii 5 ani, dovedite prin prezentarea proceselor verbale la terminarea lucrarilor. Valoarea cel putin a unui contract sa fie egala sau mai mare decat valoarea estimata a contractului in cauza. 3 recomandari in original cu valori si certificari a modului de indeplinire a obligatiilor contractale.Resure umane: manager proiect, responsabil tehnic cu executia, responsabil cu calitatea executiei, responsabil cu protectia muncii, muncitori calificati in domeniul contructiilor. Se va prezenta adeverinta de la Inspectoratul Teritorial de Munca din care sa reiasa numarul de angajati cu carte de munca.Resurse tehnice: declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contratului de lucrari.Certificari ISO 9001, ISO14001, OHSAS18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara
2.
garantie
15%
Descriere: garantia acordata executiei lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
916
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2010 13:00
Locul: secretariatul DGA, al ULBS, bl.Victoriei nr.10, Sibiu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 etaj 4 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213014641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu
Adresa postala: b-dul Victoriei nr.11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel. 0269217724, Fax: 0269217702
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii Lucian Blaga
Adresa postala: bl.Victoriei nr.10, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel. 0269217779, Fax: 0269214294
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2010 15:41