Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie de lucrari "Centrul National de Informare si Promovare Turistica Suceava", cod SMIS 12883, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - "Dezvoltarea durabila si promovarea turismului", Domeniul maj


Anunt de participare numarul 114965/02.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Punct(e) de contact:  ADRIAN GRADINARU, Tel. 0230-210 148 int.150, Email:  [email protected], Fax:  0230-222 839; 0230-520 085, Adresa internet (URL):  www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie de lucrari "Centrul National de Informare si Promovare Turistica Suceava", cod SMIS 12883, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - "Dezvoltarea durabila si promovarea turismului", Domeniul major de interventie 5.3 - "Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica", Operatiunea "Crearea Centrelor Nastionale de Informare si Promovare Turistica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Suceava.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de executie de lucrari "Centrul National de Informare si Promovare Turistica Suceava", cod SMIS 12883, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - "Dezvoltarea durabila si promovarea turismului", Domeniul major de interventie 5.3 - "Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica", Operatiunea "Crearea Centrelor Nastionale de Informare si Promovare Turistica (CNIPT) si dotarea acestora".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini care este atasat anuntului de participare publicat in SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: 958, 892.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 19150 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene: 85 % Buget de stat: 13 % Bugetul Local :2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006; 3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice in original sau copie legalizata; 4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie in original sau copie legalizata; 5.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante; 6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006;8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; 9.Certificat constatator emis de ORC in original sau copie legalizata;Autorizatie de functionare/altele echivalente in original sau copie legalizata pentru persoane fizice; 10.Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind cifra de afaceri - Operatorul economic trebuie sa prezinte Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat.Ofertantul trebuie sa completeze Anexa 4.3.1 ? declararea cifrei medii de afaceri din constructii pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat (2007, 2008, 2009). Valorile vor fi exprimate in lei; 2. Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente, anexele la acesta, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile de exploatare reflectate in acestea.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane fizice si juridice romane si straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Informatii privind cifra de afaceri - Se solicita ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie egala sau mai mare decat 1.917.784 lei.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind resurse umane si structura managementului - a) Efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari. b) Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului (Anexa 4.4.1 B).c) Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari Anexa 4.4.1C;
2.Informatii privind atestarea pentru pentru executarealucrarilor in instalatii electrice - Ofertantul trebuie sa detina atestat ANRE pentru executarealucrarilor in instalatii electrice cu tensiunea de 20 KV;
3.Informatii privind dotarile specifice - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice a tuturor ofertantilor parteneri asociati.
Se solicita o lista a utilajelor, instalatiilor si a echipamentelor tehnice conform Anexa 7.2.2.12H care vor participa direct la indeplinirea contractului;
4.Informatii privind subcontractantii;5.Informatii privind asocierea;
6.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Anexa 7.2.2. 12 F;
7.Fisa experienta similara - Ofertantii vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala), in ultimii 5 ani, a cel putin 1 contract de executie a unor constructii cu structura de rezistenta mixta (beton si metalica) de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata si a carui valoare sa fie de cel putin 958.890 lei fara TVA;
8.Istoricul litigiilor - declaratie pe proprie raspundere referitoare la istoricul litigiilor din ultimii 5 ani;9.ISO 9001:2001 pentru managementul calitatii in constructii sau echivalent;10.ISO 14001 sau echivalent;11.OHSAS 18001/2004 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Personalul minim propus trebuie sa aiba experienta in lucrari de constructii - montaj, dupa cum urmeaza: ? seful de lucrari, specialist cu studii superioare in domeniul constructiilor civile ? absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv, cu cel putin 10 ani experienta in derularea unor proiecte similare ca natura, marime si complexitate, angajat cu norma intreaga a ofertantului, dovedind implicarea in derularea a cel putin unui contract de lucrari finantat din fonduri comunitare;? Minim 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii in domeniul constructiilor civile ? cu atestat valabil la data ofertarii - angajat cu norma intreaga a ofertantului;? 1 responsabil autorizat pentru activitatea cepriveste ?sanatatea muncii si securitatea ocupationala a muncii" (SSM);? sudori calificati si certificati conform standardelor SR EN 287-1 :2004;? personal autorizat ANRE;? personalul calificat necesar exploatarii masinilor si utilajelor pe care ofertantul le va enumera in Anexa 7.2.2.12H;2.Ofertantul trebuie sa detina atestat ANRE pentru executarealucrarilor in instalatii electrice cu tensiunea de 20 KV;3.Informatii privind dotarile specifice - statie de betoane cu autorizatii valabile la data deschiderii ofertelor (raport de inspectie emis de organisme acreditate in termen de valabilitate la data depunerii ofertei; autorizatie de mediu pe amplasament in termen de valabilitate la data depunerii ofertei; certificate de conformitate in termen de valabilitate la data depunerii ofertei emise de un organism acreditat pentru toate produsele fabricate), cu indicarea amplasamentului preconizat al acesteia ? min 1 buc;
- laborator de incercari de grad II, autorizat ISC (se accepta si contract de inchiriere, colaborare sau prestari servicii);4. Fisa experienta similara - Ofertantii vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala), in ultimii 5 ani, a cel putin 1 contract de executie a unor constructii cu structura de rezistenta mixta (beton si metalica) de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata si a carui valoare sa fie de cel putin 958.890 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1.874
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.02.2011 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.02.2011 10:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Regional, 2007-2013, Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.3. ? Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european:
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Sector 3, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul investitii si achizitii publice, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Tel. (+4) 0230 210 148, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 0230 222 839; (+4) 0230 520 085, Adresa internet (URL):  www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2011 18:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer