Licitatie Publica - Contract de executie de lucrari ?Centrul National de Informare si Promovare Turistica Suceava? cod SMIS 12883, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 5 ? ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul
Anunt de participare numarul 126921/27.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Gradinaru, Tel. 0230-210 148 int.150, Email: [email protected], Fax: 0230-222 839, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie de lucrari ?Centrul National de Informare si Promovare TuristicaSuceava? cod SMIS 12883, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 5 ? ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul major de interventie 5.3 ? ?Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica?, Operatiunea ?Crearea Centrelor Nationale de Informare si Promovare Turistica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de executie de lucrari ?Centrul National de Informare si Promovare TuristicaSuceava? cod SMIS 12883, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 5 ? ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul major de interventie 5.3 ? ?Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica?, Operatiunea ?Crearea Centrelor Nationale de Informare si Promovare Turistica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini atasat anuntului de participare publicat in SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: 958, 892.2RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucrari similare conform art. 122 lit. j) din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
100 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 19150 lei RON.Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 85 %Buget de stat: 13 %Bugetul Local: 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
3. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice;
4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie;
5. Cazier fiscal;
6. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante;
7. Cazier judiciar/certificat echivalent pentru persoane juridice straine;
8. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie;
9. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006;
10. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
11. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
12. Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat;2. Bilantul contabilla 31.12.2008, vizat si inregistrate de organele competente;
3.Bilantul contabilla 31.12.2009, vizat si inregistrate de organele competente;
4.Bilantul contabilla 31.12.2010, vizat si inregistrate de organele competente,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) sa fie egala sau mai mare decat 1917784 lei;2. Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari;
2. Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului;
3. Informatii privind atestarea pentru executarealucrarilor in instalatii electrice;
4. Informatii privind dotarile specifice;
5. Informatii privind subcontractantii/asociatii;
6. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
7. Fisa experienta similara;8. Asigurarea calitatii;
9. Standarde de protectia mediului;
10. Informatii privind protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Seful de lucrari, specialist cu studii superioare de lunga durata in domeniul constructiilor civile ? absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv, cu cel putin 3 ani experienta in specialitate;2.Minim 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii in domeniul constructiilor civile ? cu atestat valabil la data ofertarii;3. Minim 1 inginer constructor cu specializarea instalatii in constructiicu cel putin 3 ani experienta in specialitate;4. 1 responsabil autorizat pentru activitatea ce priveste ?sanatatea muncii si securitatea ocupationala a muncii" (SSM);5. sudori calificati si certificati conform standardelor SR EN 287-1 :2004;6. personal autorizat ANRE;7. personalul calificat necesar exploatarii masinilor si utilajelor pe care ofertantul le va enumera;8. atestat ANRE pentru executarealucrarilor in instalatii electrice cu tensiunea de 20 KV;9. Lista utilajelor, instalatiilor si a echipamentelor tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului;10. Ofertantii vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala), in ultimii 5 ani, a cel putin 1 contract de executie a unor constructii cu structura de rezistenta mixta (beton si metalica) de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata si a carui valoare sa fie de cel putin 958890 lei fara TVA;11. certificat ISO 9001:2001 pentru managementul calitatii in constructii sau echivalent;12. Certificat ISO 14001 sau echivalent;13. Certificat OHSAS 18001/2004 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12674
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2011 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2011 10:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, strada Stefan cel Mare nr. 36
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013- Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismului;
- Domeniul major de interventie 5.3. - ?Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica?, Operatiunea ?Crearea Centrelor Nationale de Informare si Promovare Turistica (CNIPT) si dotarea acestora?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Solicitarile de clarificari vor fi publicate in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.42, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 311.80.95, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Suceava - Compartimentul achizitii publice
Adresa postala: Strada Stefan cel Mare, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel. 0230 210 148, Fax: 0230 222 839
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2011 09:30