Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie de lucrari constand in modernizarea a doua pavilioane cu destinatia sali de clasa


Anunt de participare numarul 36158/15.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 0663 DRAGASANI SCOALA MILITARA DE SUBOFITERI DE JANDARMI DRAGASANI
Adresa postala: str. I.C. BRATIANU nr.25, Localitatea: Dragasani, Cod postal: 245700, Romania, Punct(e) de contact: IONUT SIMOIU, Tel.0250810492, Email: [email protected], Fax: 0250810532, Adresa internet (URL): www.scoaladragasani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie de lucrari constand in modernizarea a doua pavilioane cu destinatia sali de clasa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Dragasani, str.I.C.Bratianu, nr, 25, jud. Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia de lucrari de modernizare a doua pavilioane cu destinatia sali de clasa, regim de inaltime parter, avand suprafetele construite de 928 mp, respectiv 767 mp.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.1)
45420000-7-Lucrari de tamplarie si de dulgherie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pricipalele categorii de lucrari de executat: constructii civile, instalatii electrice, sanitare, termice, instalatii de gaze (inclusiv proiectare), pardosire si placare, executie si montaj tamplarie, lemn si PVC, alimentare cu apa si canalizari.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 792, 861RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
365 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare=25000ron; constituire: scrisosare de garantie bancara pentru participare sau ordin de plata - RO04TREZ6725005XXX000082 Trezoreria Dragasani
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finanatarea si plata se realizeaza de catre autoritatea contractanta in baza fondurilor alocate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere / contract de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG.34/2006;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata catre buget;
-Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei;
-Certificat de inregistrare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil la data de 31.12.2006;
-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani-minim 5.000.000.lei;
-lichiditate generala-peste 100%;
-solvabilitate patrimoniala-peste 30%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale;
-declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-valoarea lucrarilor similare executate minim 1.000.000 lei;
-asigurarea cu personal de specialitate;
-declaratie privind dotarile, utilajele;
-documente privind certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
95%
Descriere:
2.
durata de executie
2%
Descriere:
3.
programul calitatii
3%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la casieria autoritatii contractante sau virarea sumei in contul RO04TREZ6725005XXX000082 Trezoreria Dragasani
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2007 10:00
Locul: Sediul UM 0663 Dragasani, str.I.C.Bratianu nr.25 jud. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este de 5 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 0663 Dragasani - compartimentul juridic
Adresa postala: Str. I.C.Bratianu, nr.25, Localitatea: Dragasani, Cod postal: 245700, Romania, Tel.0250/810492, Email: [email protected], Fax: 0250/810532, Adresa internet (URL): www.scoaladragasani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2007 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer