Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie de lucrari :'FORAJ SONDE 170 SI 171 BILCIURESTI'


Anunt de participare (utilitati) numarul 89785/29.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: STR. GHE. GR. CANTACUZINO, NR. 184, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100492, Romania, Punct(e) de contact: MADALINA MOISE, Tel.0244/503720, Email: [email protected], Fax: 0244/545230, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a gazului i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de executie de lucrari : 'FORAJ SONDE 170 SI 171 BILCIURESTI'
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOCALITATEA BILCIURESTI , JUD. DAMBOVITA.
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de executie de lucrari : 'FORAJ SONDE 170 SI 171 BILCIURESTI'
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255500-4 - Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala sau domeniul : CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBIURE;
Valoarea estimata fara TVA: 14, 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare=150.000, 00 lei, conform documentatiei de atribuire .GARANTIE DE BUNA EXECUTIE :5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA, conform documentatiei de atribuire .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii , plata facturilor se va face la 30 zile de la primirea acestora de catre achizitor .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conformitate cu art.44 din O.U.G. 34/2006 .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare (in original) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data de 30.09.2009.
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;
Certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului; sau
Autorizatie de functionare, precum si orice altdocument edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului;
Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil la data de 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente.Se solicita bilantul complet conform Normelor Metodologice aleMinisterului Finantelor.-Ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008)de minim: 29.300.000, 00lei, echivalentul a6.826.177, 00euro (1 euro =4, 2923lei, la cursul BNR din data de22.10 .2009).
-Ofertantul trebuie sa aiba o lichiditate generala de minim 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe carecandidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului: a)ofertantul va prezenta ca cerinta minima de calificare dovada din care sa reiasa ca are in dotare1(una) instalatii de forajF 125 2DH; b)ofertantul va prezenta, certificat de expertizare a instalatiei de foraj, eliberat de o institutie specializata si autorizata sau de la producator, valabil 6 luni de la incheierea contractului.-Ofertantul va prezenta ca cerinta minima, privind experienta similara, incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani (2004;2005;2006; 2007;2008) a cel putin un contract similar a celor care fac obiectul prezentei licitatii care sa fi avut o valoare insumat de minim 14.650.000 lei, echivalentul a3.413.088euro, (1 euro =4, 2923lei, la cursul BNR din data de22.10 .2009).-Ofertant va prezenta in mod obligatoriu cel putin doua recomandari dela beneficiarii lucrarilor executate si prezentate ca experienta similara(foraj sonde).
- ISO 9001:2000 sau alt certificat echivalent ; - O copie certificatului de mediu conform ISO 14001:2004 sau alt certificat echivalent ;
- O copie certificatului de mediu conform OHSAS ISO 18001:1999 sau alt certificat echivalent .-I. Candidatul va prezenta personalul de specialitate strict necesar pentruindeplinirea contractului de lucrari: a)-Atestat ANRM sau echivalent.- pentru foraj;
b)-candidatul va prezenta contract cu firma agreata de autoritatile demediu pentru evacuarea apelor reziduale si menajere;c)- candidatul va prezenta contract cu firma agreata de autoritatile demediu pentru evacuarea si eliminare detritus si fluide uzate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2009 12:00
Locul: SISGN PLOIESTI , STR.GHE.GR. CANTACUZINO, NR.184 .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ofertantilor .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1. Din motive tehnice legate exclusiv de capacitatea SEAP de a permite stocarea documentelor in format electronic autoritatea contractanta , va pune gratuit caietul de sarcini la dispozitia operatorului economic , interesat sa participe la prezenta procedura.2. Caietul de sarcini se va ridicade la sediulSNGN ROMGAZ SASISGN PLOIESTI STR. GHE.GR. CANTACUZINO, NR.184, in urma unei scrisori de intentie transmisa cu o zi inainte, intre orele 8.00-15.00 .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR STAVROPOLEUS nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084 , ,Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: STR.EMIL ZOLA NR.4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA MEDIAS-SISGN PLOIESTI -SERVICIUL CONTRACTE
Adresa postala: STR.GHE.GR. CANTACUZINO NR. 184, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100492, Romania, Tel.0244/503101, Fax: 0244/545230
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2009 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer