Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie de lucrari pt consolidare, reabilitare si reparatii capitale CFDP-CO


Anunt de participare numarul 26789/06.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: Facultatea de Constructii si Instalatii, B-dul D. Mangeron nr. 43, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Cezar Herta (0745867222), Tel.0232278683 int 1454, In atentia: Cezar Herta, Email: [email protected], Fax: 0232278680, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.ce.tuiasi.ro/administratie
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Universitatii Tehnice Gheorghe Asachi din Iasi
Adresa postala: Bd. D.Mangeron nr.67, Imobil T, parter, camera A-02 adm.patr.Iulia Lipsa, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: adm.patr.Iulia Lipsa, Tel.0232278683, In atentia: adm.patr.Iulia Lipsa, Fax: 0232278680, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie de lucrari pt consolidare, reabilitare si reparatii capitale CFDP-CO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Facultatea de Constructii si Instalatii, B-dul D. Mangeron nr. 43, Corp laboratoare CFDP
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii generale ce constau in: Lucrari de consolidare fundatie si structura; lucrari de arhitectura: desfaceri, demolari a elementelor de constructie, compartimentari interioare, placari cu gresie si faianta, reabilit. termica; inloc. usi, ferestre;vopsitorii lavabile pereti si tavane, pardoseli, refaceri trotuare; Lucrari de: refaceri instalatii electrice si sanitare, avertizare incendii, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de consolidare, reabilitare si reparatii capitale a cladirii in conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 4, 188, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 41.883 lei; garantia de buna executie in cuantum de maxim 10 % din valoarea fara TVA a contractului de lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatie bugetara
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A - Sectiunea IV;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12B - Sectiunea IV;3-certificat de atestare fiscala;
-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;4-certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;5.Certificat constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent conform prevederilor de la alineatul III.(Fomularul 6-Sectiunea IV.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia financiara, bilantul contabil pe ultimii 3 ani; pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in ultimii 3 ani; ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 9.500.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nominaliz.respons.tehn.cu exec.si prez.in copie a doc.de atest.-Prez.unei decl.ref.la efectiv.mediu anual al pers.ang.si al cadr.de conduc.in ult.3 ani.Form. 12I.-Prez.unei decl.ref.la utilaj, inst., echipam.tehn.de care poate disp.op.ec.pt.indepl.coresp.a contr.de lucr.- Form.12H -Subcontranti daca exista-lista cuprinzand subcontractantii Formular 8 -Sectiunea IV;2-formularul privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti Formular 9 Sectiunea IV;3- subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din contract Formular 7 Sectiunea IV -Form. 12G, ISO -9001/2001- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente.(Fomularul 12F (Sectiunea IV)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pret
80%
Descriere:
2.
termen de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17719/31.07.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.10.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2007 10:00
Locul: Sala 01R, Corp R, Facultatea de Constructii si Instalatii, b-dul D. Mangeron 43, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai universitatii si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Contractul este multianual - termen de finalizare lucrare maxim 24 de luni de la semnarea contractului de lucrari si de la primirea frontului de lucru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi - Sectia comerciala si contencios administrativ
Adresa postala: str.Anastasie Panu, nr, 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Fax: 0232260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.T. Gh.Asachi Iasi, Oficiul juridic, pers contact: cons.jr. Mirela TROIA
Adresa postala: B-dul D.Mangeron, nr 67, Localitatea: IASI, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232278683, Fax: 0232278680, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2007 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer