Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie de lucrari si servicii de proiectare pentru Elaborarea documentatiei tehnico-economice - fazele PT, CS, DDE, PAC si executia de lucrari pentru obiectivul COMPLEX SPORTIV DE NATATIE OTOPENI jud. ILFOV .


Anunt de participare numarul 69736/09.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, ARIPA DINICU GOLESCU, ET. 2, CAM. 31, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Punct(e) de contact: Dana Ionela Anca TINCU, Tel.316.73.83, 316.73.84, Email: [email protected], Fax: 316.73.81, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala: Str. Baldovin Parcalabul nr. 1 , Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021 312 77 43 (46), In atentia: Serviciului achizitii publice si contractare, Email: [email protected], Fax: 021 316 73 80, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni sub autoritatea Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie de lucrari si servicii de proiectare pentru Elaborarea documentatiei tehnico-economice - fazele PT, CS, DDE, PAC si executia de lucrari pentru obiectivul COMPLEX SPORTIV DENATATIE OTOPENI jud. ILFOV».
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMPLEX SPORTIV DENATATIE OTOPENI jud. ILFOV
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari si servicii de proiectare pentru Elaborarea documentatiei tehnico-economice fazele PT, CS, DDE, PAC si executia de lucrari pentru obiectivul: COMPLEX SPORTIV DENATATIE OTOPENI jud. ILFOV.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
45212212-5-Lucrari de constructii de piscine (Rev.2)
45212220-4-Lucrari de constructii de complexe sportive polivalente (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea documentatiei tehnico-economice fazele PT, CS, DDE, PAC si executia de lucrari pentru obiectivul: COMPLEX SPORTIV DENATATIE OTOPENI jud. ILFOV.
Valoarea estimata fara TVA: 25, 763, 107EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare: de 1.000.000 RON; Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari :10% din valoarea contractului de lucrari(inclusiv si proiectarea).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat, prin bugetul MDLPL, in limita sumelor aprobate anual cu aceasta destinatie, din bugetul local, precum si din alte surse legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006;; Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale ; Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind cifra de afaceri globala; Bilanturile contabile pe anii 2005, 2006, 2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara; Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani pentru executant si ultimii 3 ani pentru proiectant; Dovada finalizarii in ultimii 5 ani a unuia sau a mai multor contracte care a avut ca obiect executarea lucrarilor aferente unui bazin de inot competitional, pentru executant ; Dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala), in ultimii 3 ani a minim 3 contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii de proiectare (SF+PT+DDE+CS) aferente realizarii unor bazine de inot competitional, pentru proiectant ; Resurse tehnice ; Resurse umane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea contractului de proiectare de minim 1.600.000 lei; Valoarea contractului de executie de minim 18.000.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 119 RON
Conditii si modalitate de plata: Ulterior solicitarii transmise prin fax la nr: 021 3167380. Plata se face la casieria CNI-S.A. din str. Horatiu nr. 28, sector 1, Bucuresti.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.02.2009 11:00
Locul: Str. Baldovin Parcalabul nr.1, sectorul 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii care au depus oferta sau reprezentatii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/ 3195180, Email: [email protected], Fax: 021/ 3195180, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII - S.A.- Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Horatiu nr. 28, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010834, Romania, Tel.021/3167383, Email: [email protected], Fax: 021/3167381, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2008 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer