Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie Lucrare de instalatie fluide medicale Salon T.I.I.P


Anunt de participare numarul 118857/06.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Pascani
Adresa postala:  Str Gradinitei nr 5, Localitatea:  Pascani, Cod postal:  705200, Romania, Punct(e) de contact:  Ludovica Liliana Dogaru, Tel. 0232-763600, Email:  [email protected], Fax:  0232-765060, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie Lucrare de instalatie fluide medicale Salon T.I.I.P
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Municipal Pascani, strada Gradinitei , nr. 5 Pascani, cod postal 705200
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de executie Lucrare de instalatie fluide medicale Salon T.I.I.P
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrare de instalatie fluide medicale Salon T.I.I.P- 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 117, 741.94RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie -5%din valoarea fara TVA a contractului;Garantia de participare 1180 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii , altele decat cele din contracteleincheiate cu CAS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Formular nr. 12A)
Declaratie privindcalitatea de participant la procedura (Formular nr. 12C)
Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aimpozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este resident, valabile si in termen la data deschiderii ofertelor).
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular nr. 12B)
Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (in baza Ordinului 314/2010 emis de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice - privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta);
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Cometului
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
Autorizatie de functionare/altele echivalente ale executantului lucrarii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar la 30.06.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale
Decl.priv.lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? form. 12 FCertificat privind asigurarea sistemului de management al cal.conf.ISO 9001:2008al producat. fiecarei componente ainstalatiei de fluide medicale si al executantului lucrarii, eliberat de un organism de certificare acreditat.
Certificat privind asigurarea sistemului demanagement al calitatiipentru dispozitivemedicale conformISO 13485:2003 alproducatorilor fiecarei componente ainstalatiei de fluide medicale si alexecutantului lucrarii, eliberat de unorganism de certificare acreditat.
Marcaj european si Declaratie de conformitate CE pt fiecare parte componenta a instalatiei
Informatii referit.la personal-form. 12 I Informatii referit.la dotarea tehnica ?formul12 HConditii deservice si de garantie.
Recomandari din partea altor beneficiari: -una sau mai multe recomandari de la utilizat.(spitale)de lucrarisimilarecu nominaliz.pers.de contact , la nivel de sef sectie, pt.confirmare.Fisa /fise de informatii privind experienta in executiacatre spitale de lucrarisimilare celor solicitate (unul sau mai multe contracte)
Executantul lucrarii trebuie saindeplineasca toate standardele europenespecificecare fac referire la dispozitivelemedicale de tipulinstalatiilor de gazemedicale dinspitale , inclusiv SR EN ISO7396-1:2007si trebuie sa efectueze toatetestelenecesare in conformitate custandardul european mentionat carevor ficonsemnate pe baza unor buletine de testare in Documentatia de executie care va intra in componentaCartii Constructiei solicitate de autoritatea contractanta in modelul de contract .Se va face dovada detinerii de personal propriu calificat in conformitate cu prescriptia tehnica ISCIR PT CR 9/1 si EN ISO 7396-1:2007 sau lista cu subcontractantii care vor executa lucrarile( se va prezenta dovada ca personalul subcontractantului este calificatin conformitate cu PT CR 9/1 si EN ISO 7396-1:2007.
Se admit subcontractanti.Se va completa formularul 12 G .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala:  STRADA STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Municipal Pascani
Adresa postala:  strada Gradinitei nr. 5, Localitatea:  Pascani, Cod postal:  705200, Romania, Tel. 0232/763600, Fax:  0232/765060
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2011 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer