Licitatie Publica - Contract de executie lucrari - Reparatii curente Camine T1-2, T5, T7-8, T9, T10 , T11 , T18 , T19
Anunt de participare numarul 52760/17.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Nicu Nistor, Tel.0232278683 int 2426, In atentia: 0232271288, Email: [email protected], Fax: 0232216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI Directia Servicii Studenti
Adresa postala: Campus Tudor Vladimrescu Iasi camin T19 parter, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Birou Tehnic, Tel.0232278683 int 2426, In atentia: ing.Nicu Nistor, Fax: 0232271288
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI Directia Servicii Studenti
Adresa postala: Campus Tudor Vladimrescu Iasi camin T19 parter, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Birou Tehnic, Tel.0232278683 int 2426, In atentia: ing.Nicu Nistor, Fax: 0232271288
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi" din Iasi - REGISTRATURA
Adresa postala: Bd-ul Dimitru Mangeron nr. 67 Imobil T parter, OP. 10 - C.P. 2000, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA corp T, Tel.0232278683 int 2548, In atentia: Adm. patrimoniu Iulia Lipsa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate de invatamant aflata in subordinea Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie lucrari - Reparatii curente Camine T1-2, T5, T7-8, T9, T10 , T11 , T18 , T19
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Campus Tudor Vladimirescu Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de procese umede la pereti, placare cu faianta si gresie la pereti si pardoseli (bai), inlocuire usi si ferestre ;lucrari de vopsitorii lavabile executate la pereti si tavane, lucrari de refacere a pardoselilor prin prevederea unei pardoseli din parchet sau PVC rezistent la trafic si uzura , reparatii instalatii, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparatii curente LOT1=T1-2, LOT2=T5, LOT3=T7-8, LOT4=T9, LOT5=T10 , LOT6=T11 , LOT7=T18 , LOT8=T19
Valoarea estimata fara TVA: 492, 900EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare LOT1=4450 lei, LOT2=2710 lei, LOT3=1055 lei, LOT4=3500 lei, LOT5=307 lei , LOT6=1950 lei , LOT7=1850 lei , LOT8=2000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
subventii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cfra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9967/16.05.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Pretul este de 50 lei /lot, la caseria Directiei Servicii Studentesti, T18, parter, Campus Tudor Vladimirescu din Iasi
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.09.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2008 11:00
Locul: Sala Senatului Univ. TehniceGh.Asachi din Iasi, cu sediul in Bd. D.Mangeron nr.67, Imobil T et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai Universitatii si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: Str.Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.T."Gh.Asachi" Iasi, Oficiul Juridic, pers. contact: Cons.jr.Mirela TROIA
Adresa postala: B-dul D.Mangeron nr.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232/278683 int 2534, Fax: 0232/216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2008 10:51