Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie lucrari ,, Centura Nord -Vest de ocolire a orasului Buzias


Anunt de participare numarul 93405/25.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA GOIA, Tel.0256406362, In atentia: Compartimentului Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0256406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie lucrari , , CenturaNord -Vest de ocolire a orasului Buzias
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Traseul - Centura Nord -Vest de ocolire a orasului Buzias , conform proiect
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile care trebuiesc executate cuprind drumul de centura , podul , podetele in conformitate cu vol 3, 4, 5 din documentatia de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233122-0 - Lucrari de constructii de drumuri de centura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantii depun oferta pt intreaga cantitate de lucrari solicitate a fi executate asa cum sunt ele descrise in vol 3, 4 si 5 din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 13, 154, 888RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :132.000lei const prin virament /instr de garantare emis de o soc. bancara /soc de asigurari , Garantia de buna executie 10%din val excl TVA a contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bug propr. CJT , bugetul de stat si Pr .Op.Reg. 2007-2013 , Axa priorit 2 , Domeniul de interventie 2.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea sub forma unui contract de asoc. , conf form anexat in D.A . In cazul in care oferta este castigatoare se va prezenta forma legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind eligibilit , Declaratie privind neincadr. in prev art 181din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la 26.02.2010( bug local , impozite , taxe si alte venituri ale bug local , bug de stat- impozite , taxe si contributii de asigurari sociale la bugetul general consolidat : Certificat constatator ORC : Copie CUI : Certificat de atestare profesionala emis de APDP, orice alte documente echivalente conform precizarilor din D.A
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani ( 2006, 2007, 2008) insotite de rapoartele de audit , Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activit . aferent obiectului contractului ( lucrari de c-tii drumuri ).Rezultatul exercitiilor financiare nete(profit net/pierdere) pe ultimii 3 ani 2006, 2007, 2008: Declaratie bancara din care sa reiasa accesul la lichiditati , linii de credit sau alte instrumente financiare pt o perioada de 3 luni pt a acoperi cheltuielile pt executia corespunzatoare a contractului .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media rezultatelor exercitiilor financiare nete ( profit net/pierdere pe 2006, 2007, 2008 sa fie pozitiva, Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ( lucrari ctii drumuri ) sa fie cel putin egala sau mai mare decat 26.000.000 lei sau echivalent. Acces la lichiditati - linii de credit sau alte instrumente financiare in valoare de minim 3.290.000lei sau echivalent pentru o perioada de 3 luni .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani : Documente emise de beneficiar / consultant cu ocazia receptiei lucrarilor : Resurse umane : Certificat ISO9001 si 14001 sau echivalent OHSAS 18001sau echivalent: Subcontractanti : Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin un contr. de lucr. de ctie noua si/ sau reabilitare , si/sau modernizare, si/sau largire de drum national si/sau drum expres, si/sau autostrada, si/sau drum judetean , si /sau drum de centura, si/sau strazi urbane receptionat in ultimii 5 ani in care participarea ofertantului la contract a fost cel putin echivalenta cu 13.000.000lei fara TVA sau cel putin 3 contractede lucr. de ctie noua si/ sau reabilitare , si/sau modernizare, si/sau largire de drum national si/sau drum expres, si/sau autostrada, si/sau drum judetean , si /sau drum de centura, si/sau strazi urbane receptionate in ultimii 5 aniResurse umane - personal cheie 1. Coordonator de proiect (reprez antrep ) cu minim 10 ani experienta profesionala generala si minim 5 ani experienta profesionala spaecifica 2. Responsabil cu asigurarea calitatii cu minim 10 ani experienta profesionala generala si minim 5 ani experienta profesionala specifica 3. Sef santier cu min 10 ani experienta profesionala si min 5 ani exper. prof specifica 4.Responsabil tehnic cu executia cu min 10ani experienta prof. generala si min 3 ani experienta prof specifica 5. Certificat ISO 9001 si 14.001sau echivalent , OHSAS 18001sau echivalent ( daca exista op ec in curs de certificare se accepta doar aceia care se afla in faza finala de certificare - au trecut de auditul de certificare pe oricare din cele 3 sisteme )
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2010 11:00
Locul: CJ Timis , B-dul Revolutia din 1989, Nr 17, Sala Consilierilor - cam 310
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa prioritara 2 , Domeniul de interventie 2.1
VI.3) Alte informatii
Datorita volumului mare al doc de atribuire , vol 3, 4, 5 - documentatia tehnica , a fost imposibila atasarea acesteia la prezentul anunt.Vol1 si 2 al documentatiei de atribuire ( FD , model formulare , Conditii contractuale ) sunt atasate anuntului . Operatorii economici interesati vor depune o scrisoare de interes la fax 0040/256/406.424, cu indicarea den soc, adresa , persoana de contact , tel, fax , e-mail . Aut contract. va pune la dispozitia solicitantilor in mod gratuit un DVD cuprinzind partea tehnica vol 3, 4, 5 al Doc de atribuire .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de SolutionareContestatiilor
Adresa postala: Str Stravopoleos , Nr 6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040/21/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 0040/21/310.46.42, Adresa internet (URL): wwwcnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timisoara
Adresa postala: Piata Victor Tepes , nr 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0040/256/498.054, Email: [email protected], Fax: 0040/256/200040
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice - C.J.Timis
Adresa postala: B-dul Revolutia din 1989, Nr 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300084, Romania, Tel.0040/256/406.362, Email: [email protected], Fax: 0040/256/406.424, Adresa internet (URL): wwwcjtimis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.01.2010 16:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer