Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI


Anunt de participare numarul 119538/14.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ALMA TRADE SRL
Adresa postala:  Bd. Precizie nr. 24, Cladirea H3, etaj 2, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  62204, Romania, Punct(e) de contact:  Simona Daniela Capraroiu, Tel. 0742039257, Email:  [email protected], Fax:  004 021 539 32 19, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu raspundere limitata
Activitate (activitati)
Altele: inchirierea bunurilor imobile
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: BUCURESTI, BD. PRECIZIEI NR. 24, SECTOR 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie lucrari de constructii, utilitati, instalatii, finisaje, montaj, achizitie echipamente/dotari si amenajari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213150-9 - Lucrari de constructii de complexe de birouri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor de constructii, utilitati, instalatii, finisaje, montaj, achizitie echipamente/dotari si amenajari1 (una) cladire de birouri.
Valoarea estimata fara TVA: 63, 790, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare de 1275000 RON. Garantie de buna executie de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 4, Domeniul de interventie 4.1 +Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul nu se afla in situatia descrisa la art 180 din OUG 34/2006. In acest sens, ofertantul va prezenta o declaratie privind eligibilitatea.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006.
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 .
4. Un operator economic poate participa la procedura cu o singura oferta.
5. Informatii generaleDocumentatia de atribuire, Sectiunea VFormulare prezinta modele pentru toate aceste declaratii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri media anuala pentru ultimii 3 ani fiscali (2007-2009) va fi minim 120.000.000 lei.
Se vor prezenta copii ale bilanturilor contabile sau extrase de bilant in dovedirea cifrei de afaceri, pentru anii 2007, 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organele competente, plus contul de profit si pierdere pentru anii 2007, 2008 si 2009, sau documente financiar-contabile echivalente care sa ateste cifra de afaceri anuala;
Bilantul contabil va fi prezentat in copie integrala lizibila, stampilata si semnata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.
Valorile vor fi exprimate in LEI, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul finalizarii contractului/contractelor similar/similare.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.eu).
Scrisoaredebonitatein original dinparteauneibancisaua uneisocietatirecunoscutedeauditfinanciar/ contabil emisa cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similaraSe vor prezenta maxim 2 contracte in domeniul executiei de lucrari de constructii finalizate in ultimii 5 ani, care sa fi avut ca obiect constructii similare rezidentiale sau de birouri. De asemenea se va prezenta cel putin 1 contract in domeniul managementului si coordonarii de lucrari de constructii pe specialitatile structura, instalatii, arhitectura si cost control, finalizat in ultimii 5 ani.
Se vor prezenta documente pentru cel putin urmatoarele echipamente: 2 macarale turn cu brat de 60 m cu avizulISCIR valabil, automacara, sisteme de cofraje placi pentru min. 7.500 mp, sisteme de cofraje metalice minim 1.500 mp, schela metalica 10.000 mp. Se vor prezenta Rapoartele de inspectie tehnica pentru utilaje, intocmite conform legii, in perioada de valabilitate.
Certificari ISO 9001:2008 sau echivalent, ISO 14001:2005 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent. Declaratii respectare legislatie protectia muncii si protectia mediului.
Angajament privind asumare si respectare clauze contractuale.
Cerinte minime pentru personalul cheie (personal de conducere, control si verificare).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contracte cu o val. cumulata minim 45.000.000 lei fara TVA si Scd minima 18.500 mp, prezentand copii contracte insotite de recomandari si PV de receptie a lucrarilor contractate.Cerinte minime personal: 1 Sef santier, inginer constructor CCIA (Constructii civile, industriale si agricole), vechime minim 5 ani in constructii ?i minim 3 ani constructii civile; 1 Sef santier adjunct, inginer constructor CCIA, vechime minim 5 ani in constructii si minim 3 ani constructii civile; 1 responsabil tehnic cu executia, specialist in constructii civile, atestat profesional MDRT (echivalent MLPAT); Responsabili privind controlul tehnic de calitate in constructii, atestati de ISC in domeniile: constructii civile industriale si agricole, produse pentru constructii; 1 Specialist autorizat, instalatii electrice medie si joasa tensiune, atestat ANRE; 1 Inspector protectia muncii, coordonator problemede sanatate, securitate in munca, absolvent curs postuniversitar de securitate a muncii si evaluator de risc; 1 Coordonator tehnic PSI; 1 Inginer instalatii (coordonator pentru executie), absolvent cu licenta in domeniu, minim 5 ani experienta similara; 1 Specialist autorizat gradul II instalatii gaze atestat ANRE; 1 Specialist executia sistemelor si instalatiilor antiincendii cu sprinklere si hidranti si executarea lucrarilor de avertizare incendii, atestat de MAI?IGSU, Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila; 1 Specialist instalare sisteme alarmare antiefractie cu Licenta de functionare emisa MAI ? IGPR, Directia Politiei de Ordine Publica; 1 Specialist montare si punere in functiune cazane apa calda, recipienti metalici sub presiune, Autorizat ISCIR; 1 Specialist montare si punere in functiune instalatii de ridicat (lift), Autorizat ISCIR; 1 Operator RSVTI, autorizat ISCIR; 1 Manager de Proiect cu atestare IPMA, PMI sau echivalent, cu experienta minim 5 ani in management proiecte constructii civile rezidentiale/birouri realizate prin finantari europene; 1 Manager de Proiect Adjunct cu atestare IPMA, PMI sau echivalent, cu experienta minim 5 ani in management proiecte constructii civile rezidentiale/birouri realizate prin finantari europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Incadrarea in calendarul activitatilor proiectului, procedurile avansate pentru obtinerea Scrisorii de garantie de bancara pentru prefinantare, coroborata cu comunicarea CE nr IP/08/2040/2008.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 999
Autoritatea contractanta intentioneaza sa selecteze toti ofertantii calificati.Autoritatea isi rezerva dreptul de a continua procedura in conditiile calificarii unui numar mai mic de ofertanti.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
25%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
75%
Descriere: evaluarea metodologiilor, riscurilor, planificare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2011 14:00
Locul: Bucuresti, Bd. Preciziei nr.24, cladire H3, etaj 2, Sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana imputernicita in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Bucuresti, Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic al S.C. ALMA TRADE S.R.L
Adresa postala:  Bd. Preciziei nr. 24, Cladirea H3, etaj 2, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  62204, Romania, Tel. 0742.039.257, Email:  [email protected], Fax:  004 021 539 32 19
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2011 18:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer