Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie lucrari: CONSTRUCTIE BISERICA ORTODOXA NASTEREA MAICII DOMNULUI IN PAROHIA TIBANESTI 2, LOCALITATEA TUFESTI, COMUNA TUFESTI, JUDETUL BRAILA


Anunt de participare numarul 62775/01.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA TUFESTI
Adresa postala: JUDETUL BRAILA, COMUNA TUFESTI, Localitatea: Tufesti, Cod postal: 817185, Romania, Punct(e) de contact: LOREDANA DAN, Tel.0239/ 665330, Email: [email protected], Fax: 0239/ 665306
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: ADMINISTRATIE PUBLICA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie lucrari: CONSTRUCTIE BISERICA ORTODOXA NASTEREA MAICII DOMNULUI IN PAROHIA TIBANESTI 2, LOCALITATEA TUFESTI, COMUNA TUFESTI, JUDETUL BRAILA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: PAROHIA TIBANESTI 2, LOCALITATEA TUFESTI, COMUNA TUFESTI, JUDETUL BRAILA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de: sapaturi, fundatii, constructii si finisaje; instalatii electrice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212361-4 - Biserica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TOTAL CANTITATI LUCRARI: ANEXA NR.1
Valoarea estimata fara TVA: 567, 184RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: 8.500 RONGARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/ SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA; 2. DECLARATIE PRIVINDNEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN OUGR 34/2006; 3. CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATA LA BUGETUL DE STAT SI BUGETELE LOCALE VALABILE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR; 4. CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND DOMENIUL DE ACTIVITATE ELIBERAT DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI; 5. CERTIFICAT INREGISTRARE FISCALA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.fisa de informatii generale; 2. lista subcontractanti; 3.bilantul contabil pe anul 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.lista contracte executate in ultimii 5 ani; 2.recomandari din partea altor beneficiari; 3. fisa de informatii privind experienta similara; 4. declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat; 5. declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; 6. grafic fizic si valoric
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
NU ESTE CAZUL
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2008 12:00
Locul: Sediul Consiliului Local Tufesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1.Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; 2. Reprezentantii UCVAP din subordinea Ministerului de Finante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
NU ESTE CAZUL
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILORBUCURESTI
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: GALATI, STR. BRAILEI NR. 153, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236460027, Email: [email protected], Fax: 0236460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA TUFESTI, JUDETUL BRAILA COMPARTIMENTUL ACHIZITIIPUBLICE
Adresa postala: COMUNA TUFESTI, JUDETUL BRAILA, Localitatea: TUFESTI, Cod postal: 817185, Romania, Tel.0239665330, Email: [email protected], Fax: 0239665306
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2008 19:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer