Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de executie lucrari de constructie de campus scolar


Anunt de participare numarul 34027/27.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Grup Scolar "Stefan Manciulea" Blaj
Adresa postala: Str. Piata 1848 nr 3, Localitatea: Blaj, Cod postal: 515400, Romania, Punct(e) de contact: Maria Marginean, Tel.0258/711021, 710655, Email: [email protected], Fax: 0258/711021
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Blaj
Adresa postala: : P-ta 1848 nr. 16, Localitatea: Blaj, Cod postal: 515400, Romania, Tel.00-40-258/711949, 710110, In atentia: d-lui Canciu Alexandru, Email: [email protected], Fax: 0-40-258/710014
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Blaj
Adresa postala: P-ta 1848 nr. 16, Localitatea: Blaj, Cod postal: 515400, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de Achizitii Publice, Tel.00-40-258/711949, 710110, In atentia: d-lui Canciu Alexandru, Email: [email protected], Fax: 0-40-258/710014
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Blaj
Adresa postala: P-ta 1848 nr. 16, Localitatea: Blaj, Cod postal: 515400, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de Achizitii Publice, Tel.00-40-258/711949, 710110, In atentia: d-lui Canciu Alexandru, Fax: 0-40-258/710014
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de executie lucrari de constructie de campus scolar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: intravilanul Municipiului Blaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de executie lucrari de constructie a unui campus scolar in Municipiul Blaj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214700-7 - Lucrari de constructii de campusuri universitare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
constructia unui campus scolar in Municipiul Blaj
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare- 300000 lei - scrisoare de garantie bancaragarantie de buna executie - 5% din valoarea contractuluicostul documentatiei de atribuire - 2000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare- buget de statmod de plata- ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea operatorilor economici carora li se atribuie contractul de achizitie publica trebuie sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicopie certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (bilant contabil)
-informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta minima: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 3 ori mai mare decat valuarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit ( 45 milioane EURO)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5ani
-Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii-Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii-Certificate emise de organisme independente care atestarespectarea standardelor de asigurare a calitatii
experienta similara pentru 2 contracte
-informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2007 17:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: caietul de sarcini se obtine de la sediul Primariei Municipiului Blaj Piata 1848 nr 16 Biroul de Achizitii Publice incepand cu data de 11.10.2007
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2007 10:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Blaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-orice reprezentant autorizat al ofertantilorpot asista la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 030084, Romania, Tel.4 (021) 3118090; 4 (021) 3118095, Fax: 4 (021) 3118090; 4 (021) 3118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba-Iulia
Adresa postala: : P-ta I. I. C. Bratianu nr. 1, Localitatea: alba iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.: 0258/810293
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Municipiului Blaj
Adresa postala: piata 1848 nr 16, Localitatea: Blaj, Cod postal: 515400, Romania, Tel.0258/710110, Fax: 0258/710014
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2007 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer