Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTII


Anunt de participare numarul 31476/07.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MILK PROD SRL
Adresa postala: SAT.GHIDFALAU, nr.153A, JUD.COVASNA, Localitatea: Ghidfalau, Cod postal: 527095, Romania, Punct(e) de contact: d-nului ERVIN BERDE, Tel.mobil 0728/001653;fix 0267/312174, In atentia: d-nului DESZO ISTVAN, Email: [email protected], Fax: 0267/312174
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA CU RASPUNDERE LIMITATA
Activitate (activitati)
Altele: 0121-CRESTEREA BOVINELOR
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SAT.GHIDFALAU, JUD.COVASNA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de executie lucrari de constructii in cadrul proiectului SAPARD Ferma pentru vaci de lapte - in Localitatea Ghidfalau, jud.Covasna , finantat prin contractul de finantare nr. RO 3.10602571500211 / 23.01.2007 inchetat cu Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CORP CLADIRE;SALIA DE MULS; SALA DE ASTEPTARE;ANEXE PENTRU FUNCTIONAREA SALII DE MULS;PARTE ADMINISTRATIVA 15.10X37.30 M; GRAJD 39.5X25.60M;
SOPRON-DEPOZITARE FURAJE, FAN 20.20X36.24M;SILOZ 20X13.90M; PLATFORMA DEJECTII SOLIDE 25X14.50M;BAZIN VIDANJABIL FORMA CIRCULARA 7M/3M;ALEE BETONATA/CAROSABILA- 7000M3 ; (TREI) BAZINE VIDANJABILE SUBTERANE; IMPREJMUIRE DE 600 M LINIARI.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 430, 564RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar.de part.este in val.de7.152, 80lei, reprez.0.5%din valoarea estimata a contractului, respectiv50%din cuantumul de0.5%pentruIMM, conform L.346/2004(respectiv 3.576, 41lei).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contract finantat prin contractul de finantare nr. RO 3.10602571500211/23.01.2007 inchetat cu Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit in cadrul proiectului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SRL, SA, SCA, SNC, PFA, AF, RA, ONG, INST.PUBLICE, Asociere: In cazul in care I se va atribui contr.unui Grup de operatori econ., acesta va lua forma unei asocieri(CONTRACT DE ASOCIERE IN PARTICIPATIUNE, etc)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligibilitatea form. 12Aconform, art.18o, declaratie privind neincadrerea in art.181, form.12B;sa fie inscrisa in ORC sau la alta instit.publica (dovada prin CERTIFICAT CONSTATATOR si copie dupa CUI, dupa caz;sa fie autorizata activitatea de lucrari de constructii, CAEN- 4521-autorizatie de functionare, sa nu fie in stare de faliment ori lichidare;sa fi indeplinit toate obligatiile de plata sub forma: impozite, taxe, contributii de asigurari sociale datorate institutiilor publice conform legilor in vigoare;1.Certificat de Atestare Fiscala eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala cu valabilitate conform legislatiei in vigoare;2.Certificat de Atestare Fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de catre Primarie cu valabilitate conform legislatiei in vigoare. Declaratie ca nu exista acte false depuse la dosarul de oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 2 ani sa fie minim 1.500.000 lei);Profitul net conform ultimului bilant sa fie pozitiv;asigurarea riscului profesional (25 % din valoarea contractului), daca exista un singur ofertant/ societate mixta/consortiu/asociere trebuie sa aiba acces la credite si alte facilitati financiare adecvate asigurariicash-flow-uluipe durata durata executarii contractului. Resursele financiare proprii alocate executarii contrcatului sa depaseasca 25% din valoarea contractului/ofertei;Solvabilitate patrimoniala mai mare de 30%;Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3ani inregistrate la Organele fiscale (bilanturile contabile vizate de organele de resort; ultimele doua balante; conturile de profit si pierderi);Scrisori de bonitate de la banci comerciale unde sunt detinute conturile al ofertantului;Formular identificare firma semnat de catre Banca unde detine contul ofertantul- model documentatie atribuire (numai pentru castigatorul licitatiei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Devizele pe lucrari de constructii sa fie in conformitate cu caracteristicile tehnice cerute prin proiectul tehnic si caietul de sarcini pe lucrari;Certificate SR EN ISO-14001, 9001, sau documentele sistemului propus de asigurare a calitatii sa fie avizat de organisme agreate sau certificate.Cel putin 5 ani experienta in domeniul lucrarilor de constructii; lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani- formular nr. 12 F- declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- model din documentatia de atribuire;
Formular 12 G-subcontractantiirecomandari din partea beneficiarilor/clientilor referitoare la seriozitatea firmei, (3-4 recomandari), situatia angajatilor, calificarea si pregatirea personalului; - sa se aplice Contracte de munca, Carte de munca, CV-uri, copie dupa diplome de studii. -formular nr. 12 I- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;lista cu utilaje detinute de catre ofertant relevante in domeniul constructiilor - formular nr. 12 H - declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii.Documente care sa ateste respectareacerintelor de protectia mediului, precum si atestate conforme legislatiei in vigoare, de unde sa rezulte respectare standardelor de AsigurareaCalitatii. Acestea sa fie in termen de valabilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nr. RO 3.10602571500211 / 23.01.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 17:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: pretul consta in costul multiplicarii documentatiei de atribuire (proiectul tehnic, planse, inclusiv costul transmiterii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
VIZITA PE TEREN IN DATA DE24.09.2007, ora 10.00-17.00.
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2007 12:00
Locul: SAT GHIDFALAU, nr.153A, JUD.COVASNA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali sau imputerniciti ai ofertantilor , observatori.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de executie lucrari de constructii in cadrul proiectului SAPARD Ferma pentru vaci de lapte - in Localitatea Ghidfalau, jud.Covasna , finantat prin contractul de finantare nr. RO 3.10602571500211 / 23.01.2007 inchetat cu Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.Tel.(+4) 021 310.46.41 , ,Email: [email protected], Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL din judetul Brasov, str.Eroilor, nr.5, Jud.Brasov
Adresa postala: din judetul Brasov, str.Eroilor, nr.5, Jud.Brasov, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 2200, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Caleade atac - recursulin 10 zile de la data publicarii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC MILK PROD SRL (prin Departamentul Juridic)
Adresa postala: SAT.GHIDFALAU, NR.153 A, JUD.COVASNA, Localitatea: SAT.GHIDFALAU, Cod postal: 527095, Romania, Tel.0728/001653, Email: [email protected], Fax: 0268/322904
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2007 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer