Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTII


Anunt de participare numarul 24318/19.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MILK PROD SRL
Adresa postala: SAT.GHIDFALAU, nr.153A, JUD.COVASNA, ,Localitatea: Ghidfalau, Cod postal: 527095, Romania, Punct(e) de contact: SAT.GHIDFALAU, nr.153A, JUD.COVASNA, ,Tel.0728/001653; 0268/322904, In atentia: d-nului ERVIN BERDE; d-nului DEZSO ISTVAN, Email: [email protected], Fax: 0268/322904
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA CU RASPUNDERE LIMITATA
Activitate (activitati)
Altele: 0121-CRESTEREA BOVINELOR
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SAT.GHIDFALAU, JUD.COVASNA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de executie lucrari de constructii in cadrul proiectului SAPARD Ferma pentru vaci de lapte - in Localitatea Ghidfalau, jud.Covasna , finantat prin contractul de finantare nr. RO 3.10602571500211 / 23.01.2007 inchetat cu Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
corp cladire: sala de muls;anexe;administrativ;grajd;sopron-depozitare furaje, fan cu garaj;siloz;platforma dijectii solide;bazin vidanjabil;alee betonata;3bazine vidanjabele subterane;imprejmuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 430, 564RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.09.2007 pana la 20.02.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar.de part este in valoare de 7.152, 80 lei, reprezentand 0.5% dinvaloarea estimata a contractului, respectiv 50% din cuantumul de 0.5% pentru IMM-uri, L346/2004, respectiv 3.576, 41 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contract finantat prin contractul de finantare nr. RO 3.10602571500211 / 23.01.2007 inchetat cu Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit in cadrul proiectului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
1.ofertant unic-SRL, SA, SCA, SNC, PFA, AF, RA, ONG, INSTITUTII PUBLICE, 2.Asociere: In cazul in care I se va atribui contr.unui Grup de operatori economici-va lua forma unei asocieri legale.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl F-12A, art.18o, -decl F-12B art.181, ;
-sa fie inscrisa in ORC/alta inst.publ.-CERT.CONS.si copie dupa CUI;
-sa fie autorizata activ.de lucrari de constructii, CAEN-4521;
-sa nu fie in stare de faliment ori lichidare;
-sa fi indeplinit toate obligatiile de plata sub forma: impozite, taxe, contributii de asigurari sociale datorate inst.publice conform legilor in vigoare;
- vor prezenta: 1.Cert.Ates.Fisc.eliberat de catre DGFP Teritorial;2.Certificat de Atest.Fiscala privind plata taxelor si impozit.locale eliberat de catre Primarie;
-Decl.ca nu exista acte false depuse la dosarul de oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afac.medie anuala pentru ultimii 2ani sa fie de cel putin 2861128lei);Prof.net conf.ultimului bilant sa fie pozitiv;asigurarea riscului profesional 35 % din valoarea contractului;Solvab. patrim.mai mare de 30%;Lichiditati generale 100%;Rezultatul exerc.fin pe ultimii 3ani;Scrisori de bonitate, Form.identificare firma-banci com.unde sunt detinute conturile ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cert.SR EN ISO-14001, 9001-asig.calitatii;peste 5 ani experienta-Form.12F;Form.12G-subcontractanti;recomandari3-4;situatia angajati-form.12I;lista cu utilaje detinute relevante in domeni-form.12H.declar.pe proprie raspundere-respectarea conditiilor de munca si de prot.a muncii;Doc.care sa ateste respectareacrintelor de protectia mediului, atestate conforme leg.in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta nr. RO 3.10602571500211 / 23.01.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2007 17:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: -se stabilesc telefonic;
-pretul consta in costul multiplicarii documentatiei de atribuire (proiectul tehnic, planse, inclusiv costul transmiterii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2007 12:00
Locul: SAT GHIDFALAU, nr.153A, JUD.COVASNA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali sau imputerniciti ai ofertantilor , observatori.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de executie lucrari de constructii in cadrul proiectului SAPARD Ferma pentru vaci de lapte - in Localitatea Ghidfalau, jud.Covasna , finantat prin contractul de finantare nr. RO 3.10602571500211 / 23.01.2007 inchetat cu Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
VI.3) Alte informatii
vizite pe teren, in data de 13.08.2007 ora 10
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL din judetul Brasov
Adresa postala: str.Eroilor, nr.5, ,Localitatea: Brasov, Cod postal: 2200, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Caleade atac - recursulin 10 zile de la data publicarii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC MILK PROD SRL (prin Departamentul Juridic)
Adresa postala: SAT.GHIDFALAU, NR.153 A, JUD.COVASNA, Localitatea: SAT.GHIDFALAU, Cod postal: 527095, Romania, Tel.0728/001653, Email: [email protected], Fax: 0268/322904
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2007 17:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer