Licitatie Publica - contract de executie lucrari de constructii
Anunt de participare numarul 13450/08.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MILK PROD SRL
Adresa postala: SAT.GHIDFALAU, nr.153A, JUD.COVASNA , ,Localitatea: Ghidfalau, Cod postal: 527095, Romania, Punct(e) de contact: ERVIN BERDE, Tel.0268/322335, Email: [email protected], Fax: 0268/322904
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA CU RASPUNDERE LIMITATA
Activitate (activitati)
Altele: 0121-CRESTEREA BOVINELOR
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de executie lucrari de constructii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SAT.GHIDFALAU, JUD.COVASNA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de executie lucrari de constructii in cadrul proiectului SAPARD Ferma pentru vaci de lapte - in Localitatea Ghidfalau, jud.Covasna , finantat prin contractul de finantare nr. RO 3.10602571500211 / 23.01.2007 inchetat cu Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
corp cladire: sala de muls;anexe;administrativ;grajd;sopron-depozitare furaje, fan cu garaj;siloz;platforma dijectii solide;bazin vidanjabil;alee betonata;3bazine vidanjabele subterane;imprejmuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 590, 000 si 650, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in valoare de 5% din valoarea la care se va incheiat contractul de executare lucrari de constructii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contract cofinantat prin contractul de finantare nr. RO 3.10602571500211 / 23.01.2007 inchetat cu Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit in cadrul proiectului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
grupul de operatori economici poate consta din SRL, SA, SCA, SNC, PFA, AF, RA, ONG, INSTITUTII PUBLICE, castigatorii vor lua forma unei asocieri legale (CONTRACT DE ASOCIERE IN PARTICIPATIUNE)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii privind eligibilitatea form. A, declaratie privind neincadrerea in art.181, form.B;
-sa fie inscrisa in ORC sau la alta instit.publica (dovada prin CERTIFICAT CONSTATATOR si copie dupa CUI, dupa caz;
-sa fie autorizata activitatea de lucrari de constructii, CAEN- 4521;sa nu fie in stare de faliment ori lichidare;
-sa fi indeplinit toate obligatiile de plata sub forma: impozite, taxe, contributii de asigurari sociale datorate institutiilor publice conform legilor in vigoare;
-castigatorul licitatiei va prezenta: 1.Certificat de Atestare Fiscala eliberat de catre Administratia Financiara;2.Certificat de Atestare Fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de catre Primarie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- sa nu se afle in stare de faliment sau lichidare. -bilantul contabil vizat de organele de resort;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- sa depuna Oferta, Deviz pe lucrari. - sa depuna o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani. - sa prezinte autorizatia de functionare in domeniul constructiilor; - sa prezinte situatia angajatilor, calificarea si pregatirea personalului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: -se stabilesc telefonic;
-pretul consta in costul multiplicarii documentatiei de atribuire (proiectul tehnic, planse, inclusiv costul transmiterii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2007 23:59
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2007 15:00
Locul: SAT GHIDFALAU, nr.153A, JUD.COVASNA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII LEGALI SAU IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): contract de furnizare utilaje si echipamente tehnologice din domeniul agricol in cadrul proiectului SAPARD Ferma pentru vaci de lapte - in Localitatea Ghidfalau, jud.Covasna , finantat prin contractul de finantare nr. RO 3.10602571500211 / 23.01.2007 inchetat cu Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (SI CURTEA DE APEL din raza teritoriala)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: BUCURESTI , ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.41, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MILK PROD SRL (prin Departamentul Juridic)
Adresa postala: SAT.GHIDFALAU, NR.153 A, JUD.COVASNA, Localitatea: SAT.GHIDFALAU, Cod postal: 527095, Romania, Tel.0728/001653, Email: [email protected], Fax: 0268/322904
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2007 11:23