Licitatie Publica - Contract de executie lucrari de constructii, utilitati, instalatii, finisaje, amenajari, montaj, dotari
Anunt de participare numarul 94455/18.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TESTER GRUP SRL
Adresa postala: IASI, str. Gavril Muzicescu, nr. 5, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Punct(e) de contact: DRAGOS MIHAI ANGHEL, Tel.0372791837, Email: [email protected], Fax: 0372872921, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC TESTER GRUP SRL
Adresa postala: Sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, Incinta Complexului Auto Caremil Impex Dacia-Nissan, jud. Iasi., Localitatea: Valea Lupului, Cod postal: 707410, Romania, Punct(e) de contact: DRAGOS MIHAI ANGHEL, Tel.0372791837, Email: [email protected], Fax: 0372872921
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC TESTER GRUP SRL
Adresa postala: Sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, Incinta Complexului Auto Caremil Impex Dacia-Nissan, jud. Iasi., Localitatea: Valea Lupului, Cod postal: 707410, Romania, Punct(e) de contact: DRAGOS MIHAI ANGHEL, Tel.0372791837, Email: [email protected], Fax: 0372872921
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC TESTER GRUP SRL
Adresa postala: Sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, Incinta Complexului Auto Caremil Impex Dacia-Nissan, jud. Iasi., Localitatea: Valea Lupului, Cod postal: 707410, Romania, Punct(e) de contact: DRAGOS MIHAI ANGHEL, Tel.0372791837, Email: [email protected], Fax: 0372872921
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu raspundere limitata
Activitate (activitati)
Altele: Comert cu ridicata nespecializat de produse alimentare, bauturi si tutun
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie lucrari de constructii, utilitati, instalatii, finisaje, amenajari, montaj, dotari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Locul de prestare: - teren in extravilan mun. Iasi, sector cadastral 34, parcela 1(1636/1), nr. Cadastral 3049- teren in intravilan mun. Iasi, sector cadastral 34, parcelele 1(1622/4/1/1), 2(1637/4/2/1), 3(1637/4/2/2), nr cadastral provizoriu 11258
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea unei Centru de sprijinire si dezvoltare a afacerilor, S+P+4E, inscrisa in dimensiunile 48, 40 x 34, 00 m / 18, 40 x 22, 00 m, avand o suprafata utila totala a cladirii de 9.785, 45 mp.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45100000-8-Lucrari de pregatire a santierului (Rev.2)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construirea unui Centru de sprijinire si dezvoltare a afacerilor, S+P+4E, inscrisa in dimensiunile 48, 40 x 34, 00 m / 18, 40 x 22, 00 m, avand o suprafata utila totala a cladirii de 9.785, 45 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 26, 035, 642RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 520712 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013, DMI 4.1, fonduri proprii.Plata se va efectua in 60 de zile calendaristice de la comunicarea facturii in original de catre Antreprenor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, Subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul C2;
Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 republicata - Formularul C3;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul C4;
Informatii generale despre ofertant - Formularul C5.
Certificat de inregistrare copie legalizata;
Certificat constatator (original sau copie legalizata) emis de Oficiul Registrului Comertului;
Certificat constatator (inscriere de mentiuni) in copie legalizata, emis in temeiul art. 17^1 alin. 1 lit. c) din Legea 359/2004;
Certificat de atestare fiscala emis, de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala;
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale;
Declaratie privind istoricul litigiilor din ultimii 3 ani - Formular C6;
Adresa din partea tribunalului, in raza caruia este situat sediul ofertantului, emisa conform fisei de date a achizitiei;
Pentru persoane juridice straine:
Sa dovedeasca forma de inregistrare precum si obiectul de activitate, ca persoana juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, autorizarea functionarii, plata la zi a taxelor si impozitelor, inexistenta cererilor de declansare a falimentului, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara - Declaratie privind cifra de afaceri - Formularul C7.
Copii ale bilanturilor contabile sau extrase de bilant in dovedirea cifrei de afaceri, pentru anii 2006 , 2007 si 2008 vizate si inregistrate de organele competente, plus contul de profit si pierdere pentru anii 2006, 2007, 2008 sau documente financiar-contabile echivalente;
Copia bilantului la data de 30.06.2009 plus ultima balanta analitica inchisa pentru luna anterioara datei de depunere a ofertei;
Scrisoare de bonitate in original din partea unei banci sau a unei societati recunoscute de audit financiar/ contabil emisa cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pentru fiecare din anii 2006, 2007, 2008 va fi minim 52.070.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate si finalizate/receptionate in ultimii 5 ani-Formularul C8;
Experienta similara;
Demonstrarea accesului la utilaje, instalatii, mijloace de transport si echipamente tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Formularul C9;
Declaratie privind efectivul mediu de personal - Formularul C10;
Declaratie privind personalul de specialitate - Formularul C11;
Declaratie cu privire la reinnoirea / prelungirea in caz de expirare a certificarilor/atestarilor prevazute de lege pentru personalul folosit - Formularul C12;
Declaratie angajament privind contract depozitaredeseurilor din contructii si demolari sau contract cadru - Formularul C13.
Standarde de asigurare a calitatii - Copie legalizata certificat sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul lucrarilor Contractului sau orice alte probe sau dovezi (inclusiv dosarul de prezentare), in masura in care aceste probe sau dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Unul sau maxim doua contracte finalizate in ultimii 5 anicare sa fi avut ca obiect constructii similare, contract/contracte cu ovaloare cumulata de minim 26.035.000 lei fara TVA.Cerinte minime pentru personalul cheie: Un Sef santier inginer constructor CCIA cu vechime de minim 8 ani;Un Sef santier adjunct - inginer constructor;Doi responsabili tehnici cu executia din care: 1 specialist in constructii civile, atestat profesional MLPAT si 1 specialist in instalatii in constructii;Responsabili privind controlul tehnic de calitate in constructii, atestati de Inspectoratul de Stat in Constructii in domeniile: -constructii civile industriale si agricole-lucrari si retele de alimentare cu apa si canalizare-produse pentru constructii-domeniu drumuri si platformeSpecialist autorizat instalatii electrice pentru medie si joasa tensiune atestat ANRE;Specialist autorizat instalatii gaze atestat ANRGN;Specialist - executia sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor cu sprinklere si hidranti si pentru executarea lucrarilor de avertizare incendii atestat de MAI Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta, Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila;Specialist - instalare sisteme de alarmare impotriva efractiei Licenta de functionare emisa de MAI IGPR Directia Politiei de Ordine Publica;Specialist - montare si punere in functiune cazane apa calda, recipienti metalici sub presiune - instalatii termice Autorizatii ISCIR;Specialist montare si punere in functiune instalatii de ridicat (lift)- Autorizatie ISCIR.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie
15%
Descriere:
3.
Termenul de executie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La etapa finala vor participa operatori economici carora le-au fost transmise invitatii de participare. Elementele ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2010 14:00
Locul: Sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, Incinta Complexului Auto Caremil Impex Dacia-Nissan
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite sa participe la deschiderea ofertelor - Formular C21.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 4 Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si local, Domeniul major de Interventie 4.1 Dezvoltarea durabila a structurilor de sprijinire a afacerilor de importanta regionala si locala.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi - Sectia comerciala, contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str A. Panu nr 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232.260.600, Fax: 0232.219.660, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in conditiile OUG 34/2006 republicata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC TESTER GRUP SRL
Adresa postala: Sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, Incinta Complexului Auto Caremil Impex Dacia-Nissan, jud. Iasi, Localitatea: VALEA LUPULUI, Cod postal: 707410, Romania, Tel.0372791837, Email: [email protected], Fax: 0372872921
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2010 11:56