Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie lucrari de reabilitare la cladirea C


Anunt de participare numarul 65231/30.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA PETRU MAIOR TARGU MURES
Adresa postala: Str. NICOLAE IORGA Nr. 1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540088, Romania, Punct(e) de contact: ANA MARIA TONCIAN, Tel.0265-262275, Email: [email protected], Fax: 0265-262275, Adresa internet (URL): www.upm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie lucrari de reabilitare la cladirea C
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Universitatea Petru Maior, Facultatea de Stiinte Economice, Juridice si Administrative, Tg. Mures, str. Livezeni, nr.69
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor de reabilitare la corpul de cladire C
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262000-1 - Lucrari speciale de constructii, altele decat lucrarile de acoperire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de lucrari este mentionata in caietul de sarcini ce se ridica de la sediul Universitatii Petru Maior, str. N. Iorga, nr. 1, corpul R, camera R04
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 1000 leiGarantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.pe proprie raspundere(Formular 1), Certif.privind plata impozitelor si taxelor locale, Certif.privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, Decl.pe proprie raspundere (Formular 2), Decl.pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (Formular 3), Pentru persoane juridice romane: Certif.unic de inregistrare, Certif.in scopul inreg.de TVA, Certif.constatator emis de catre O.R.C.din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru peroane juridice straine: Docum.edif.care sa doved.o forma de inreg.ca pers. jur.sau de inreg./atestare ori aparteneta profesionala, in conf.cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf. gen.(Formular 4), Decl.pe propria raspundere privind media cifrei de afaceri anuala, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani: egala sau mai mare cu 150.000 lei, Bilantul contabil pe ultimul an fiscal incheiat financiar, inregistrat la unitatea financiara, Lichiditatea generala - media pe ultimii trei ani sa fie mai mare decat 150%, Solvabilitatea patrimoniala.media pe ultimii trei ani sa fie mai mare decat 50%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip.lucrari similare executate in ultimii 3 ani(Formular 5), Experienta similara ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a executat lucrari similare celei supuse achizitiei cel putin 2 (doua) lucrari similare.(Formular 6), Recomandari din partea beneficiarilor (Formular 7), Certif.a sist.de management al calitatii ISO 9001:2000, Certif.a sist.de management de mediu ISO 14001:2004, Copie a Certif.de atestare ale specialistului atestat, caResponsabil tehnic cu executia, Decl. referit.la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune op.ec.pt.indepl.corespunzat.contractului de lucrari.(Formular 8), Adev.referit.la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, emisa de I.T.M., Inf.privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti (Formular 10)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4048/30.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2008 08:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se ridica de la sediul Universitatii, camera R04, in schimbul sumei de 100 lei ce se vor achita la caserie.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2008 10:00
Locul: Universitatea Petru Maior, Tg. Mures, str. N. Iorga, nr.1, corpul R, etaj I, sala R21
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal Mures
Adresa postala: Strada Justitiei nr.1, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii Petru Maior
Adresa postala: Strada N. Iorga, nr.1, corpul R, etaj I, sala R17, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540088, Romania, Tel.0265/262275, Fax: 0265/262275, Adresa internet (URL): www.upm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2008 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer