Licitatie Publica - Contract de executie ?Lucrari de reparatii capitale, consolidare, restaurare, amenajari si extindere la Palatul de Justitie Satu Mare"
Anunt de participare numarul 116155/02.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL SATU MARE
Adresa postala: STR. MIHAI VITEAZUL NR. 8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Punct(e) de contact: BILANICI GEORGETA, Tel. 0261-716375, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0261-714072, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTANTE JUDECATORESTI
Activitate (activitati)
Altele: JUSTITIE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie ?Lucrari de reparatii capitale, consolidare, restaurare, amenajari si extindere la Palatul de Justitie Satu Mare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satu Mare, str. Mihai Viteazul, nr.8
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia ?Lucrari de reparatii capitale, consolidare, restaurare, amenajari si extindere la Palatul de Justitie Satu Mare?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216112-2 - Lucrari de constructii de tribunale (Rev.2)
45262800-9-Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45454100-5-Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de executie ?Lucrari de reparatii capitale, consolidare, restaurare, amenajari si extindere la Palatul de Justitie Satu Mare?
Valoarea estimata fara TVA: 48, 754, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
500.000 lei garantie de participare si garantie de buna executie de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul unei asocieri, se depune o declaratie privind legalizarea asocierii si contractul legalizat va fiprezentat Autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea,
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Cazier judiciar/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine
Certificat de inregistrare CUI
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Declaratie privind neincdrarea in situatiile prevazute la art 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006
Pentru persoane juridice straine: Documente justificative care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ cerificare a afilierii profesionale, conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de min. 32.500.000 lei
2.Bilanturile contabile pt. anii 2008, 2009, 2010 insotite de balante de verificare, 3.Document emis de banca, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma 5.000.000 lei si/sau extrase de cont curent lunare (rulaje) pe ultimele 3 luni pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru perioada impusa.
4.Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o alta persoana ? conf.art.186 din OUG 34/2006 si art.11*1 din HG 925/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii privind resursele umane si structura managementului (efectivele medii anuale ale personalului angajat si a personalului de conducere, lista personalului ?cheie? - curriculum vitae, declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
- informatiile privind dotarile specifice (echipamente, surse principale de aprovizionare, etc.)
- informatii privind programarea lucrarilor
- informatii privind sub contractantii/asociatii
- lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani
- experienta similara: ofertantul va trebui sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani lucrari similare de constructiicuprinzand: lucrari de constructii civile/lucrari de restaurare si consolidare/reparatii capitale si lucrari de extindere - lucrari cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea estimata a contractului(48.754.000 lei), din care lucrari la cladiri monument istoric in valoare de minim 15.000.000 lei.
Experienta similara poate fi probata prin insumarea valorii finale a maxim 3 contracte de lucrari similare.
- ISO 9001 sau echivalent
- ISO 14001 sau echivalent
- ISO 18001 sau echivalent
- Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a ofertantului de o alta persoana
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Personal cheie minim: responsabil lucrare - 1 pers;responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii ? 1 pers.; responsabil tehnic cu executia ? 1 pers;inginer constructor, specialist in calitate de executant lucrari de consolidare, restaurare, constructii, arhitectura - 1 pers.; Inginer instalatii, specialist in calitate de executant lucrari de instalatiipentru lucrari de reparatii capitale, consolidare, restaurare si extinderi de constructii ? 1 pers;Inginer constructor, specialist cu urmarirea comportarii in timp a monumentelor istorice, specialitatea: restaurare arhitectura, consolidare/restaurare structuri istorice ? 1 pers
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
433/21.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S221-338216 din 13.11.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2011 11:00
Locul: Tribunalul Satu Mare, Str. Mihai Viteazul nr. 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, experti cooptati, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului care se contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2011 12:36