Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie lucrari in cadrul proiectului "Reabilitarea Cetatii de Scaun a Sucevei si a zonei de protectie a acesteia", cod SMIS 5298 finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promov


Anunt de participare numarul 112314/03.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Punct(e) de contact:  ADRIAN GRADINARU, Tel. 0230-210 148 int.150, Email:  [email protected], Fax:  0230-222 839; 0230-520 085, Adresa internet (URL):  www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie lucrari in cadrul proiectului "Reabilitarea Cetatii de Scaun a Sucevei si a zonei de protectie a acesteia", cod SMIS 5298 finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniu major de interventie 5.1 - Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Amplasamentul Cetatii de Scaun a Sucevei.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de executie lucrari in cadrul proiectului "Reabilitarea Cetatii de Scaun a Sucevei si a zonei de protectie a acesteia", cod SMIS 5298 finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniu major de interventie 5.1 - Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
30195600-8-Panouri pentru afise sau accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini care este atasat anuntului de participare publicat in SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: 37, 670, 208.17RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
46 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 700000 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 85 % Buget de stat: 13 % Bugetul Local :2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie;4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;5.Declaratie privind concordanta participarii la procedura cu regulile de concurenta;6.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, in original sau copie legalizata;7.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original sau copie legalizata;8.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante;9.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata;10.Copia Certificatului Unic de Inregistrare;11.Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale - Fisa de Informatii generale;
2.Bilantul contabil la 31 decembrie 2009, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
3.Bilantul contabil la 31 decembrie 2008, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
4.Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta propriile bilanturi contabile, necesar pentru verificarea indeplinirii cumulative a conditiilor de calificare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta copii ?conforme cu originalul? si traduceri autorizate ale documentelor bilantiere cntabile anuale, aferente pentru ultimul an fiscal, depuse la organele financiare din tara de origine.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009): Valoarea medie anuala minima impusa este de: 45 000 000 lei;2.Bilantul contabil la 31 decembrie 2009, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;3.Bilantul contabil la 31 decembrie 2008, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara; 4.Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Bilantul contabil va fi prezentat in copie integrala lizibila, stampilata si semnata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.Rezultatului ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate, in ultimii 5 ani;2.Experienta similara; 3.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoarele autorizate, statii de betoane de care dispune operatorul economic si Lista cuprinzand echipamentele tehnice;
4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
5. Lista cu expertii cheie propusi;6.Curriculum Vitae pentru expertii cheie;a)Specialisti atestati de Ministerul Culturii si Cultelor (MCC): 1)Specialist atestat MCC; 2)Specialist atestat MCC; 3)Specialist atestat MCC;b)Responsabili ai constructorului: 4)Responsabil Tehnic cu Executia (RTE), atestat ISC;5)Responsabil atestat cu asigurarea calitatii (CQ);6)Responsabil cu protectia muncii, autorizat conform legii.c)Seful de santier: 7)Seful de santier trebuie sa aiba calificarea de inginer constructii civile.Cerinte obligatorii: i.Seful de santier trebuie sa aiba o experienta profesionala de minim 10 ani in domeniul executiei de lucrari, in care sa fi participat la minim 2 lucrari de consolidare/restaurare monumente istorice. ii.Specialistii atestati MCC trebuie sa aiba o experienta profesionala in domeniul restaurari monumentelor istorice de minim 5 ani sau cel putin 2 contracte de lucrari de restaurare monumente istorice de categoria A sau B;
iii.Responsabilii solicitati trebuie sa aiba o experienta profesionala in domeniul lucrarilor civile de minim 5 ani si minim 2 ani participare intr-un contract de lucrari in lucrari privind restaurarea monumentele istorice cu ziduri de piatra.7.Declaratie de disponibilitate ale expertilor cheie;8.Informatii privind subcontractantii;9.Informatii privind asocierea;
10.SR EN ISO seria 9001 sau echivalent;11.ISO 14001 sau echivalent;12.OHSAS 18001 sau echivalent; 13.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca;14.Angajament privind asigurarile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se vor inscrie doar contractele de lucrari de o valoare minima de 5 000 000, 00 RON;2.Experienta similara - a) Ofertantul va face dovada executiei in ultimii 5 ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect executia unor lucrari de stabilizare versanti prin metode si tehnologii similare celor adoptate in prezentul proiect tehnic (chesoane cu foraje orizontale drenante, lucrari de sustinere cu piloti forati din beton armat, ancoraje din piloti, tintuire taluz cu ancore elicoidale, retea de drenuri).sib) Ofertantul va face dovada executiei in ultimii 5 ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect executia unor lucrari de consolidare, restaurare, conservare cladiri, monumente istorice (de categoria A, sau categorii similare pentru ofertantul strain) de natura si complexitate similara care sa cuprinda cel putin lucrarile urmatoare: lucrari de consolidare structura ziduri de piatra, lucrari de arhitectura monumente istorice, lucrari de restaurare componente artistice, lucrari de instalatii electrice si sanitare si lucrari peisagistice ale zonelor verzi, iar valoarea acestui contract care include lucrari cu caracter de monument (consolidare, restaurare, conservare cladiri, monumente istorice lucrari de arhitectura monumente istorice, lucrari de restaurare componente artistice - piatra), sa fie de cel putin 12.000.000, 00 RON fara TVA.Conditia de la lit. b) se considera a fi indeplinita si daca ofertantul prezinta dovada executiei in ultimii 5 ani a cel mult 4 contracte care au avut ca obiect cumulat executia unor lucrari de consolidare, restaurare, conservare cladiri, monumente istorice (de categoria A, sau categorii similare pentru ofertantul strain) de natura si complexitate similara care sa cuprinda cel putin lucrarile urmatoare: lucrari de consolidare structura ziduri de piatra, lucrari de arhitectura monumente istorice, lucrari de restaurare componente artistice, lucrari de instalatii electrice si sanitare si lucrari peisagistice ale zonelor verzi, iar valoarea cumulata a acestor contracte sa fie de cel putin 15.000.000, 00 RON fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2011 10:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniu major de interventie 5.1 - Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.Din motive tehnice, caietele de sarcini pe specialitati, listele de cantitati de lucrari si piesele desenate nu pot fi atasate anuntului de participare, drept pentru care se vor prelua pe suport magnetic, de la sediul Consiliului Judetean Suceava.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Sector 3, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Tel. (+4) 0230 214 948, Fax:  (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul investitii si achizitii publice, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Tel. (+4) 0230 210 148, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 0230 222 839; (+4) 0230 520 085, Adresa internet (URL):  www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2010 17:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer