Licitatie Publica - Contract de executie lucrari in cadrul proiectului PRO REGIONE PURA
Anunt de participare numarul 32435/14.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAACATARI
Adresa postala: str. Principala nr.214, Localitatea: Acatari, Cod postal: 547005, Romania, Punct(e) de contact: OSVATH CSABA, Tel.0265-333112, Email: [email protected], Fax: 0265-333298, Adresa internet (URL): www.primariaacatari.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie lucrari in cadrul proiectului PRO REGIONE PURA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satul Gruisor, Comuna Acatari, judetul Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este executia lucrarii privind Infiintarea serviciului de salubritate colectare selectiva a deseurilor menajere si investitiile aferente in Microregiunea Valea Nirajului, respectiv hala statiei de transfer si reselectare deseuri solide, reciclabile si dotarea ei cu echipamente stationare (fixe), necesare derularii procesului de reselectare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Infiintarea serviciului de salubritate colectare selectiva a deseurilor menajere si investitiile aferente in Microregiunea Valea Nirajului, respectiv hala statiei de transfer si reselectare deseuri solide, reciclabile si dotarea ei cu echipamente stationare (fixe), necesare derularii procesului de reselectare.
Dotari specifice:
- Banda sortare 1 buc- Banda transportoare primara 2 buc- Banda cu racleti (7, 5 m) 1 buc- Banda cu racleti (3 m) 1 buc- Perforator PET 1 buc- Presa de balotat 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 415, 841EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 15000 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea totala fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata contractului se va face conform fondurilor alocate de MDLPL pentru proiectul PRO REGIONE PURA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individuala, in asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006
-Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelor
-certificat constatator emis de ORC pe linga tribunalul unde ofertantul asi are sediul, in original
-certificat de inregistrare emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari / clienti- prezentarea bilantul contabil pentru2006, inregistrat si vizat de organele competente.
- Ofertantultrebuiesaaibaociframedieanualadeafaceripe ultimii 3 ani minimum 3.800.000 lei si in echivalent euro 1216739, 77
-extrase de cont care confirma resurse financiare disponibile sau contracte incheiate cu banci care confirma linii de credit disponibile.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificatul prin care se confirma ca ofertantul are documentat, implementat si mentine un Sistem de management al calitatii, un sistem propriu de management al sanatatii si securitatii operationale, sistem de management de mediu in conformitate cu cerintele standarduluiSR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001 si OHSAS 18001 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte.2) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si realizat in ultimii 5 ani cel putin un contract de lucrari al carui obiect a fost executarea unor lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare decat 350.000 lei si in EURO de 112068, 13 (se admit ca lucrari similare lucrari de constructii civile, industriale).
Nu se admite cumularea mai multor contracte.
Declaratia pe propria raspundere privind asigurarea a acelor utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport, laboratoare, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.
-declaratie pe propria raspundere privind efectivel mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani
-declaratie pe propria raspundere privind conducerea propusa pentru executia lucrarii
-declaratia privind acceptarea propunerii de contract sau obiectii la contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3255/20.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Contr.doc poate fi achitata prin caserie sau prin virament la contul RO03TREZ47624510220XXXXX Trezoreria Tg Mures
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2007 10:00
Locul: sediul Primariei Comunei Acatari, Acatari, str. Principala nr.214, judetul Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau imputernicitii acestuia
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul Pro Regione Pura este finantat de UNIUNEA EUROPEANA prin programul Phare 2003CES Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Mures
Adresa postala: str. Bolyai Farkas nr 30, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265-260323, Email: [email protected], Fax: 0265-267856
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile de la data luarii in cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Acatari
Adresa postala: str. Principala nr.214, Localitatea: Acatari, Cod postal: 547005, Romania, Tel.0265-33112, Email: [email protected], Fax: 0265-333298
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2007 11:04