Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie lucrari ?Institutul de Cercetari Horticole Avansate al Transilvaniei si sere experimentale - ICHAT?


Anunt de participare numarul 133349/25.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj Napoca
Adresa postala: Calea Manastur nr.3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400372, Romania, Punct(e) de contact: Dan Lung, Tel. +40 264596384, In atentia: compartiment achizitii publice -interior 239, Email: [email protected], Fax: +40 264593792, Adresa internet (URL): www.usamvcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara
Adresa postala: Calea Manastur nr.3-5, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400372, Romania, Punct(e) de contact: Registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie lucrari ?Institutul de Cercetari Horticole Avansate al Transilvaniei si sere experimentale - ICHAT?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cluj Napoca, Calea Manastur nr.3-5
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- edificare cladire institut ICHAT ;
- edificare sere experimentale;
- dotari cu mobilier de laborator, PSI, uz gospodaresc, dotari pentru protectia muncii, aferente cladirii ICHAT;
- amenajari teren, drumuri;
- bransamente gaz, electrice, apa, canalizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214000-0 - Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 cladire institut, 2 sere experimentale ? cu dotarile si asigurarea utilitatilor, conform proiect anexat
Valoarea estimata fara TVA: 26, 651, 022RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 500.000 lei, respectiv 250.000 lei pt.IMM;Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor;Forma de constituire : a) virament bancar cu OP confirmat de banca autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor in contul RO27TREZ2165005XXX006891 Trez Cluj, CUI 4288381 sau b) printr?un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta (formularul 11).In conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractantava retine din garantiade participare a contestatorului valoarea de 10.225, 10 lei. Cuantum 10% din valoarea contractului fara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formularul 19)b) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contul la dispozitia Autoritatii Contractante se va deschidela unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent.- Garantia de buna executie se va constitui la jumatate cuntumul, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sensNota: Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantie de buna executie opteaza.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
100% din valoarea fara TVA ? fonduri europene, TVA-ul ? fonduri proprii USAMV Cluj Napoca
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea Formularul 12A.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completarea Formularului 12B.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art.69^1 din OUG nr.34/2006-Completarea Formularul 12C de catre ofertant/ofertant asociat si subcontractant dupa caz.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante precum si cele responsabile de derularea si atribuirea contractului sunt: Doru Pamfil, Aurelia Marian, Viorel Apostu-semnatari contract;Liviu Marghitas, Viorel Porutiu, Dan Lung, Calin Vac, Florin Marian-comisie evaluare;Dan Crisan, Dorin Moisa-experti cooptati
4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile a ultimei luni anterioare depunerii ofertei.- In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile a ultimei luni anterioare depunerii ofertei.- In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
NOTA: In cazul asocierii, fiecare participant asociat va prezenta formularele solicitate mai sus la pct.1-5.
6.Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea Formularului 12M Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenente din punct de vedere profesional-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Autoritatea contractanta poate solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original / copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani (2008-2010) sa fie de cel putin 50.000.000 lei.Operatorii economici care pot demonstra cifra de afaceri pe anul 2011, vor raporta media cifrei de afaceri pentru anii 2009, 2010 2011.
Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lucrari executate in ultimii 5 ani in valoare de cel putin 25.000.000 lei fara TVA.(22.000.000 lei constructii publice , 2.500.000 lei sere, 500.000 lei mobilier).
Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Certificat ce atesta faptul ca operatorul economic are implementat sistemul de calitate ISO 9001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a putea participa la etapa finala de licitatie electronica, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP. Autoritatea contractanta va invita sa participe la aceasta etapa doar ofertantii care au oferte admisibile. Invitatia se va transmite pe cale electronica, simultan tuturor ofertantilor. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertei exprimat in lei fara TVA. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta. Ofertantii nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie. Pas minim de licitare: 0.05%.Etapa finala de licitatie electronica va avea o singura runda , durata acesteia fiind de o zi. In cazul in care ofertantul, care a depus oferta admisibila, nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica pretul ofertei, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, si care a fost introdusa in SEAP de autoritatea contractanta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2012 10:00
Locul: Universitatea de Stiinte Agricole Cluj Napoca, Sala Senatului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicit al oricarui ofertant care a depus oferta , respectiv delegati UCVAP dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program cofinantat din fonduri comunitare PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE AXA PRIORITARA II, OPERATIUNEA 2.2.1., proiectul cu titlul: ?INSTITUTUL DE CERCETARI HORTICOLE AVANSATE AL TRANSILVANIEI?, contract nr.248/ID946/ 14.064/28.09.2010 cod SMIS 14064
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
-Partea desenata (planse) din caietulde sarcini, prezentatain fisiere nefragmentabile cu o capacitate mai mare de 10MB , datorita faptului ca nu poate fi postata in SEAP, va fi pusa la dispozitia oricarui operator economic interesat, la solicitarea acestuia.- Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin. (4) din HG 925/200, de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare.Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta declaratia conform mentionata, are obligatia de a prezenta/completacertificate /documenteedificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.- Termenul limita de depunere a ofertelorprecum si termenul limita de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicat in SEAP.- Daca la sfarsitul licitatiei electronice , doua sau mai multe oferte au preturile egale , atunci pentru departajare autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis , caz in care contractul de furnizare va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Ofertantul declarat castigator dupa incheierea licitatiei electronice va depune oferta financiara finala ( cu noul pret rezultat la licitatie) in original, la Registratura Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj Napoca, Calea Manastur nr.3-5
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii si/sau recunoasterii dreptului pretins ori interesului legitim, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara , Oficiul Juridic
Adresa postala: Calea Manastur nr.3-5, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400372, Romania, Tel. +40 264596384
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2012 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer