Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie lucrari "Interventie(RK), Modernizare si Extindere sediu Judecatoria Hunedoara"


Anunt de participare numarul 120688/04.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL HUNEDOARA
Adresa postala:  str.1 Decembrie, nr.35, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330055, Romania, Punct(e) de contact:  Tribunalul Hunedoara, str. 1 Decembrie 1918, nr.35 , Tel.0254211574, Tel. 0254211574, In atentia:  PREDULESCU GEAN, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0254216333, Adresa internet (URL):  http: //noulportal.just.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AUTORITATE JUDECATORESCA
Activitate (activitati)
Altele: JUSTITIE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie lucrari "Interventie(RK), Modernizare si Extinderesediu Judecatoria Hunedoara"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Hunedoara, str.Victoriei, nr.10
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii pentru executia obiectivului "INTERVENTII (RK), MODERNIZARE SI EXTINDERE SEDIU JUDECATORIA HUNEDOARA", conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216112-2 - Lucrari de constructii de tribunale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE CONSTRUCTII PENTRU EXECUTIA OBIECTIVULUI "INTERVENTII (RK), MODERNIZARE SI EXTINDERE SEDIU JUDECATORIA HUNEDOARA"
Valoarea estimata a contractului de executie a lucrarilor de "INTERVENTII (RK), MODERNIZARE SI EXTINDERE SEDIU JUDECATORIA HUNEDOARA" este de 4.301.467 lei, exclusiv TVA.
Din care:
Lucrari de interventii (reparatie capitala) - 1.829.139 lei
Lucrari de investitii (extindere si modernizare) - 2.472.328 lei
Valoarea estimata fara TVA: 4, 301, 467RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 85000 LEI; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/20063.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura6.Cazier judiciar/certificat echivalent pentru persoane juridice straine7.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (CUI)8.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului9.Pentru persoane juridice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri pe ultimii 2 ani insumata trebuie sa fie de minim 8.500.000 lei2.Situatiile financiare pe anii 2008 si 2009 si anexele la acestea, astfel cum au fost intocmite si depuse la oragnele in drept3.Document legal privind suma minima a creditului obtenabil, nominalizata pentru obiectivul de investitii licitat (minimum 20% din valoarea ofertata), emis de o institutie financiara abilitata adresata Autoritatii contractante (contract de credit sau scrisoare de confort).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in in ultimii 5 ani2.Dovada executarii si finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract care sa aibe minim valoarea de 4.300.000 lei fara TVA3.Lista dotarii cu utilaje specifice lucrarilor si serviciilor ce fac obiectul contractului
4.Informatii privind ? Personal ce va fi angajat in realizarea contractului5.Lista cuprinzand subcontractantii6.Dovada in copie a documentelor emise de organisme acreditate, in termenul de valabilitate mentionat de emitent privind certificarea sistemului de management al calitatii7.Dovada privind certificarea sistemului de management al mediului8.Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Coordonator de lucrare2.Responsabil tehnic cu executia RTE3.Responsabil pentru controlul calitatii CQ4.Responsabil de securitate si sanatate in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie acordata (min 36 luni- max. 96 luni), in luni calendaristice
20%
Descriere:
3.
Durata (zile) prognozata pentru solutionarea remedierilor in perioada de garantie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1736/12A/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2011 12:00
Locul: Tribunalul Hunedoara, municipiul Deva, str. 1 Decembrie 1918, nr.35, etaj1, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos, nr 6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti , ,Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de 5 zile conform OUG 34/2006, art. 256^2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul economico-financiar si administrativ
Adresa postala:  TRIBUNALUL HUNEDOARA, STR.1 DECEMBRIE 1918, NR.35, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330055, Romania, Tel. 0254/211574, Fax:  0254/216333
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2011 17:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer