Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de executie lucrari la Muzeul National de Istorie Naturala "Grigore Antipa"


Anunt de participare numarul 74290/26.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL CULTURII SI CULTELOR
Adresa postala: SOS.KISELEFF NR.30 SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011347, Romania, Punct(e) de contact: Ermila Minda, Otilia Necseriu, Tel.021-2228479, Email: [email protected];[email protected], [email protected], Fax: 021-2228479, Adresa internet (URL): www.cultura.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Unitatea de Management a Proiectului
Adresa postala: Sos. Kiseleff nr. 30 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011347, Romania, Tel.021-2228479, In atentia: Ermila Minda, Otilia Necseriu, Fax: 021-2228479
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Unitatea de Management a Proiectului (documentatia de atribuire se obtine GRATUIT de la UMP)
Adresa postala: Sos. Kiseleff nr. 30 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011347, Romania, Tel.021-2228479, In atentia: Ermila Minda, Otilia Necseriu, Fax: 021-2228479
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Unitatea de Management a Proiectului
Adresa postala: Sos. Kiseleff nr. 30 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011347, Romania, Tel.021-2228479, Fax: 021-2228479
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de executie lucrari la Muzeul National de Istorie Naturala "Grigore Antipa"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sos Kiseleff nr.1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executie lucrari de restaurare fatade, extindere biblioteca, reabilitare centrala tremica si rampa acces persoane cu handicap la Muzeul National de Istorie Naturala "Grigore Antipa"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de restaurare fatade, extindere biblioteca, reabilitare centrala tremica si rampa acces persoane cu handicap la Muzeul National de Istorie Naturala "Grigore Antipa"
Valoarea estimata fara TVA: 566, 964EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar de particip. 6000 euro sau echiv.in lei constituita prin Scrisoare de garantie bancara.Curs BNR valabil la 26.03.2009(1 euro=4, 2723 lei)Garantie de buna executie 5% din val de atrib a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite externe contractate si garantate de catre stat prin Acordul de Imprumut din 12.12.2006 incheiat intre Romania si B.D.C.E. precum si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere conform prevederilor legale
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib., Decl.priv.neincadr.in preved.art.181, certificate de atestare fiscala (buget local si de stat) valabile la data deschiderii ofertelor;Pers.jur.rom-Certific. constat. ORC, Pers.jur. str.-docum. edific.care doved.o forma de inreg. in conf.cu prev.din tara in care of este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiara la 31.12.2007 si 30.06.2008, inregistrata la autoritatile competente, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri cel putin 600.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoriz. MCC conform Legii 422/2001, Lista princip contr de lucrari executate in ultimii 5 ani din care minim 3 contracte pentru lucrari de executie la minim 3 cladiri monument istoric + certificari de buna executie si copia contractelor si a PV de receptie; valoarea insumata a celor 3 contr tr sa fie de min. 283482 euro sau echiv. in leisi se calc avand in ved. numai valoarea lucrarilor executate in ultimii 5 ani (martie 2004-martie 2009);demonstrarea valorii celor 3 contr se va face prin prezentarea Borderourilor situatiilor de plata lunare; Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului tehnic de specialitate si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani+ CV, Declaratie care contine inform priv utiliaj, instal, echipam tehnice, Declaratie privind masurile de prot a mediului , Lista cuprinzand subcontr, certificat ISO
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2009 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2009 12:00
Locul: sediul UMP- MCCPN, sos Kiseleff nr. 30, sect. 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea de Management a Proiectului
Adresa postala: Sos. Kiseleff nr. 30 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011347, Romania, Tel.021-2228479, Fax: 021-2228479
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2009 17:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer