Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie lucrari la pachet cu servicii de proiectare fazele PT+CS+DE+PAC: Modernizarea/reabilitarea statiilor de pompare de desecare SP MACEDONIA si SP LIVEZILE, pentru imbunatatirea parametrilor de functionare a statiilor de pompare, a re


Anunt de participare numarul 81313/30.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.021-3322816, In atentia: ref. Luminita Cracea, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF RA Sucursala Teritoriala Timis Mures Inferior
Adresa postala: str. Coriolan Brediceanu, nr. 8, et. III-IV, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300011, Romania, Punct(e) de contact: Birou Licitatii, Tel.0256.203.230, In atentia: Ing. Olga MOISE, Email: [email protected], Fax: 0256.203.2300256.494.356
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF RA Sucursala Teritoriala Timis Mures Inferior
Adresa postala: str. Coriolan Brediceanu, nr. 8, et. III-IV, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300011, Romania, Punct(e) de contact: Birou Licitatii, Tel.0256.203.230, In atentia: Ing. Olga MOISE, Email: [email protected], Fax: 0256.203.230
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF RA Sucursala Teritoriala Timis Mures Inferior
Adresa postala: str. Coriolan Brediceanu, nr. 8, et. III-IV, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300011, Romania, Punct(e) de contact: Birou Licitatii, Tel.0256.203.230, In atentia: Ing. Olga MOISE, Email: [email protected], Fax: 0256.203.230
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie lucrari la pachet cu servicii de proiectare fazele PT+CS+DE+PAC: Modernizarea/reabilitarea statiilor de pompare de desecare SP MACEDONIA si SP LIVEZILE, pentru imbunatatirea parametrilor de functionare a statiilor de pompare, a retelei de canale si a constructiilor hidrotehnice aferente, jud. Timis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: ANIF RA Sucursla Teritoriala Timis Mures Inferior U.A. Bega Sud cu sediul: comuna Sag, str. XI-a, nr. 10, cod postal 307395, jud. Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice + lucrari de instalare electrica de transformatoare, de instalatii de tensiune medie la SP MACEDONIA si SP LIVEZILE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
45317200-4-Lucrari de instalare electrica de transformatoare (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din d.a.
Valoarea estimata fara TVA: 593, 729.41RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: cf.anexa B;gar.buna exec.: 5% din val.fara TVA a ofertei pentru serviciile de proiectare si 10 % din val.contractului fara TVA a ofertei pentru executie lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib., Decl.priv.neincadr.inprev.art.181dinOUGnr.34/2006, Certif.de atest.fisc. ANAF pt.pers.jurid.priv.indepl.oblig.
exigib.de plata a impoz.si taxe.catre stat la data de 30.04.2009, Certif.fisc.priv.plata imp.si taxe locale, Pers.jurid/fiz.rom.:
Certif.Constat.emis de ORCCCINT (emis cu maxim 30 de zile inainte)Certif.de inmatric.la ORC, Pers.jurid/fiz.straine: Doc.care dov.o forma de inreg/atest.ori apartenenta din p.d.v.profes.;Se vor prez.toate certific.si formul.solicit.in Fisa de date a achiz.si care trb.sa fie emise de organ.simil.din tara resp.Pt.proiectant: Decl.priv.eligib., Decl.priv.neincadr.in prev.art.181din OUGnr.34/2006, Certif.de inmatric.la ORC, Pers.jurid/fiz.straine: Doc.care dov.o forma de inreg/atest.ori apartenenta din p.d.v.profes.;Se vor prez.toate certific.si formul.solicit.in Fisa de date a achiz.si care trb.sa fie emise de organ.simil.din tara resp.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.gen. Bilant.cont.la data de 31.12.2008, viz.de organ.compet.in domeniu si balanta de verif.la 30.05.2009.Cifra medie anuala de afac.pe ult.3 ani: conform anexa B. Aut.contractanta are dreptul de a stabili cerinte minime pentru urmatorii indicatori: a) lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) >100%;b)solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) > 30%. Lichiditatea si solvabilitatea se vor calcula dupa datele de bilant la 31.12.2008.Se va prezenta o scris.de bonitate bancara din care sa reiasa lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de part.la proced., Decl.privind lista princ.lucrari exec.in ult.5 ani, fisa ref.la 1contr.inch. cu 1 benef./client ins.de copie contr., a actelor adit., rec.din partea benef./clientului resp.Se va prez : P.V.la term.lucr./ P.V.de receptie finala, Inch.si indepl.in ult.5 ani a c.p.3 contr.cu val.cumulata: cf.anexa B, Se va prez. 1 rec.din partea altor ben/clienti, vizata I.S.C, Certif.ISO 9001, ISO 14001, OHSAS18001, Decl.priv.utilajele, inst, echip.tehnice de care disp.op.ec.pt.indepl.coresp.a contr. Decl.priv.efect.mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de cond., Electricienii aut. grd.III tip A, B, Atestat ANRE tip B, C1A, C2A, Certif. ISO 9001, min.2 electricieni autoriz.Info.priv.subcontractantii: Decl.priv.partile din contr.care sunt indepl.de subcontr.si specializarea acestora.Pt.proiectant: Decl.priv.calit.de part.la proced., Decl.privind lista princ.serv.prestate in ult.3 ani, fisa ref.la 1contr.inch. cu 1 benef./client ins.de copie contr., a actelor adit., rec.din partea benef./clientului resp.Se va prez : P.V.la term.serv.de proiectare./ P.V.de receptie definitiva, Inch.si indepl.in ult.5 ani a c.p.3 contr.cu val.cumulata: cf.anexa B, Se va prez.min.1 rec.din partea altor ben/clienti, Decl.priv.utilajele, inst, echip.tehnice de care disp.op.ec.pt.indepl.coresp.a contr., Decl.priv.efect.mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de cond., Certif.ISO 9001, ISO 14001, OHSAS18001, Decl.priv.partile din contr.care sunt indepl.de subcontr.si spec.acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 10:00
Locul: Sucursala Teritoriala Timis Mures Inferior, str. Coriolan Brediceanu, nr. 8, et. III-IV, Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2009 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer