Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie lucrari la pachet cu servicii de proiectare fazele PT+CS+DE+PAC pentru « REABILITARE AMENAJARE CES RAUL DOAMNEI, ZONA DOMNESTI, JUD.ARGES »


Anunt de participare numarul 103041/29.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  serviciul Licitatii, Tel. 021-3322816, In atentia:  ing. Cotruta Tania, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-3322183, Adresa internet (URL):  http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Arges Buzau
Adresa postala:  str.Cosminelenr.11A, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100245, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0244 /558 120, In atentia:  Ing. Tasica Florea, Email:  [email protected], Fax:  0244 / 558 121
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Arges Buzau
Adresa postala:  str.Cosminelenr.11A, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100245, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0244 /558 120, In atentia:  Ing. Tasica Florea, Email:  [email protected], Fax:  0244 / 558 121
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Arges Buzau
Adresa postala:  str.Cosminelenr.11A, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100245, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0244 /558 120, In atentia:  Ing. Tasica Florea, Email:  [email protected], Fax:  0244 / 558 121
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie lucrari la pachet cu servicii de proiectare fazele PT+CS+DE+PAC pentru « REABILITAREAMENAJARECESRAUL DOAMNEI, ZONA DOMNESTI, JUD.ARGES »
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: ANIF-RA Sucursala Teritoriala Arges Buzau
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de executie lucrari la pachet cu servicii de proiectare fazele PT+CS+DE+PAC pentru « REABILITAREAMENAJARECESRAUL DOAMNEI, ZONA DOMNESTI, JUD.ARGES »
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221220-0 - Podete (Rev.2)
45232453-2-Lucrari de constructii de canale de scurgere (Rev.2)
45247200-2-Lucrari de constructii de baraje si de structuri fixe similare (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 919, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 18300 lei; garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului , fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente atat pentru executant, cat si pentru proiectant: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006, Certificate de atestare ficalaANAF, pentru persoanele juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, Persoane juridice/fizice romane: CertificatConstatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, Certificatul de inregistrare (inmatriculare) emis de Oficiul Registrului Comertului, Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente pentru executant: Fisa de informatii generale;Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 1.800.000 lei, respectiv436343 euro.Curs leu/euro la25.06.2010 este 1 euro=4, 1252 lei;Bilantul contabil la data de 31.12.2009 vizat de organele competente in domeniu si balanta de verificare la 30.05.2010;Informatii privind situatia financiara pentru anii 2007, 2008, 2009 ;Autoritatea contractanta are dreptul de a stabili cerinte minime pentru urmatorii indicatori: a) lichiditate generala (active circulante / datorii curente x 100) >85%.Lichiditatea se va calcula dupa datele de bilant la 31.12.2009.
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente pentru proiectant: Fisa de informatii generale ;Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani : minim 10.000 lei sau2424 euro pentru 1 euro =4, 1252 lei la data de 25.06.2010 ; Bilantul contabil la data de 31.12.2009, vizat de organele competente in domeniu siBalanta de verificare la data de 30.04.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente pentru executant: Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani; Fisa / fise de informatii privind experienta similara: Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel mult 3 (trei) contracte a caror valoare cumulata sa fie minim900.000 lei ( fara TVA ), respectiv 218171 euro, realizata prin executarea unor lucrari similare cu cele licitate;Recomandari din partea altor beneficiari / clienti, Se vor prezenta minim 3(trei) recomandari;Prezentarea certificatelor de atestare ISO 9001 sau echivalent, OHSAS18001/1999 sau echivalent si ISO 14001 sau echivalent.; Prezentarea certificatului de atestare in executia lucrarilor de I.F., conform Ordinului 239/23.03.2007 al Ministrului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, sau aOrdinului nr. 182 din 19 februarie 2009 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenuri din domeniul agricol, activitati de imbunatatiri funciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat publicat in Monitorul Oficial nr. 223 din 7 aprilie 2009;Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;Autoritatea contractanta solicita C.V. sicazierele judiciare pentru persoanele responsabile direct cuindeplinirea contractului, precumsi a altor specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul calitatii
30%
Descriere:
3.
Durata de executie
5%
Descriere:
4.
Timp de interventii ptr.remedieri
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2010 10:00
Locul: Sediul ANIF-RA Sucursala teritoriala Arges Buzau, str.Cosminelenr.11A, Ploiesti, judetul Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Se recomanda vizitarea amplasamentului lucrarilor. Autoritatea contractanta organizeaza vizitarea amplasamentului in data de 08.07.2010 ora 10.00.Se solicita prezentarea urmatoarelor documente pentru proiectant: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ;Fisa / fise de informatii privind experienta similara: Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel mult 3 contracte a carorvaloare cumulata sa fie minim: 5.000 lei (fara TVA), respectiv 1212 euro la data de 25.06.2010, realizata prin prestarea unor servicii de natura celor licitate;Recomandari din partea altor beneficiari / clienti. Se va prezenta minim 1 recomandare;Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;Prezentarea Certificatelor de atestareISO 9001 sau echivalent, OHSAS18001/1999 sau echivalent.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala:  Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Tel. 021-332 28 16, Fax:  021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2010 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer