Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie lucrari pentru investitia : CAMPUS SCOLAR GRUP SCOLAR SF.Gheorghe IN ORASUL SANGEORGIU DE PADURE, JUDETUL MURES


Anunt de participare numarul 47965/28.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Sangeorgiu de Padure (Primaria orasului Sangeorgiu de Padure Mures)
Adresa postala: Sangeorgiu de Padure str. Livezilor nr. 6 jud. Mures, Localitatea: Sangeorgiu de Padure, Cod postal: 547535, Romania, Punct(e) de contact: Andras Tar, Tel.0265-580357, In atentia: Szekely Beres Attila, Email: [email protected], Fax: 0265-580357
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie lucrari pentru investitia : CAMPUS SCOLAR GRUP SCOLAR SF.Gheorghe IN ORASUL SANGEORGIU DE PADURE, JUDETUL MURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sangeorgiu de Parure, str. Stadionului nr. 3, jud. Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii si instalatii pentru investitia : CAMPUS SCOLAR GRUP SCOLAR SF.Gheorghe IN ORASUL SANGEORGIU DE PADURE, JUDETUL MURES
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214000-0 - Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.1)
45233160-8-Drumuri si alte suprafete pietruite (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii si instalatii pentru investitia : CAMPUS SCOLAR GRUP SCOLAR SF.Gheorghe IN ORASUL SANGEORGIU DE PADURE, JUDETUL MURES - 6 corpuri de cladire
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG nr. 454/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractant declarat in oferta, conform formularelor prevazute
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata in conformitate cu art.180 si 181 din OUG 34 /2006 (Formularul Declaratie privind eligibilitatea)
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.12 C
Certificatul constatatorprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, in original, sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertelor.
Certificatul constatatorprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale, in original, valabil la data depunerii ofertelor.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului /autorizatie de functionare/altele echivalente, in original sau copie legalizata.
Certificat de inregistrare copieDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul Informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani (2005; 2006; 2007);
- se solicita ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2005;2006;2007)sa fie de cel putin 65.000.000 lei Bilantul contabil la 31.12.2007, vizatsi inregistrat de organele competente.
-Va fi admis numai ofertantul care inregistreaza profit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului: Lista principalelor lucrari similare (constructii civile) executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante publice sau private (formularul Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani).- se solicita prezentarea unui contract similar (constructii civile) incheiat si executat in ultimii 5 ani in valoare de cel putin 7.000.000 lei (se va prezenta copie dupa contract si dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarii) Recomandari din partea beneficiarilor, pentru lucrarile similare executate (Formular Scrisoare de Recomandare) vizate de Inspectoratul in Constructii. Graficul de executie a lucrarilor - fizic si valoric
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (Formular 12H)
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formular 12I)
- se solicita prezentarea personalului de conducere propus pentru realizarea contractului si responsabil tehnic cu executia, atestat MLPAT ( se vor atasa CV-uri ale personalului de conducere si a responsabilului tehnic cu executia) Se solicita prezentarea certificatului de asiguare a calitatii ISO 9001 sau echivalent Informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora (Formularul Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) Subcontractantii vor prezenta documentele solicitate la cap.V.1 si V.2
Se solicita prezentarea Formularului 12G1
Asociatii vor prezenta documentele solicitate la cap.V.1, V.2, V.3 si V.4.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata in numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2008 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pe baza de imputernicire, data de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- pe cale administrativ-jurisdictionala, in conditiile O.U.G. nr.34/2006, sau- in justitie, in conditiile Legii nr.554/2004 a contenciosului administrativ
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: str. Livezilor nr. 6, Localitatea: Sangeorgiu de Padure, Cod postal: 547535, Romania, Tel.0265-578226, Email: [email protected], Fax: 0265-580357
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2008 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer