Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie lucrari pentru obiectivul de investitie Modernizarea legaturii infrastructurii de acces rutier intre punctele de trecere a frontierei de la Halmeu si Tarna Mare


Anunt de participare numarul 49693/14.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: JANETTA DELIA AURORA PATCAS, Tel.0040-261-711004, In atentia: Bura Angela, Email: [email protected], Fax: 0040-261-710395
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie lucrari pentru obiectivul de investitie Modernizarea legaturii infrastructurii de acces rutier intre punctele de trecere a frontierei de la Halmeu si Tarna Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ109M Halmeu-Batarci, jud.Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru obiectivul de investitie Modernizarea legaturii infrastructurii de acces rutier intre punctele de trecere a frontierei de la Halmeu si Tarna Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul proiectului il reprezinta modernizarea drumului de acces intre punctele de trecere a frontierei Halmeu si Tarna Mare, pe drumul judetean DJ 109 M, pe tronsoanele Halmeu Tamaseni si Tamaseni - Batarci.Acest lucru se propune prin executarea unui covor asfaltic de grosime 6 cm pe urmatoarele sectoare:
- sectorul cuprins intre Halmeu-Tamaseni KM 0+000 KM 6+000
- sectorul cuprins intre Tamaseni-Batarci KM 6+000 KM 10+200 si KM 11+000 KM 12+800.
Cantitatile lucrarilor sunt conform Proiectului Tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 158, 249EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de part.este de 36000 lei, echivalentul a 10000 Euro la cursul1 Euro = 3, 6000 lei Garantia de buna exec.este in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul fondurilor externe nerambursabilesiBugetul propriu de venituri si cheltuieli al judetului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Cerinta obligatorie: Formular nr.3
In cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta Formularul nr. 3.Se va completa, de asemenea, Formularul nr. 5, privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 SolicitatCerinta obligatorie: Formular nr.4
Certificat constatator valabil la data deschiderii, privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - se va prezenta in original sau copie legalizata;
Certificat constatator valabil la data deschiderii, privind plata taxelor si impozitelor locale - se va prezenta in original sau copie legalizata;
In cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta Formularul nr.4 si certificatele solicitate.
...vezi detalii la pct.V.2 din Fisa de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil (30.06.2007), cu viza D.G.F.P.;Fisa de informatii generale Formularul nr. 2Cerinta de calificare: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.300.000 EUROIn cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta Formularul nr. 2, iar cerinta minima privind cifra de afaceri medie anuala va fi cumulativ indeplinita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul nr.6 - Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, din care sa rezulte incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a minimum trei contracte de lucrari similare. Se va anexa copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarii si recomandare din partea beneficiarului, pentru fiecare lucrare prezentata.Ofertantul va face dovada existentei unui contract de executie lucrari similar de cel putin 350.000 EURO- Declaratie privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) a acelor utilaje, instalatii, echipamente, mijloace fixe, ce sunt considerate strict necesare, insotita de lista se va prezenta Formularul nr.8...vezi detalii la pct.V.4 din Fisa de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria Consiliului Judetean Satu Mare
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2008 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, care va face dovada imputernicirii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0040-261-710661
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.0040-213104641, Email: [email protected], Fax: 0040-213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Satu Mare - Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0040-261-713072, Fax: 0040-261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2008 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer