Licitatie Publica - CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL "SEDIUL JUDECATORIE BECLEAN" cod CPV 45216112-2
Anunt de participare numarul 117370/15.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Tribunalul Bistrita-Nasaud
Adresa postala: Alba Iulia, Nr.1, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420178, Romania, Punct(e) de contact: Tribunalul Bistrita-Nasaud, Tel. 0263-213528, In atentia: Manager Ec. Viorica Somesan, Email: [email protected], Fax: 0263-231509, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaInformatii.aspx?idInstitutie=112, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
TRIBUNALUL BISTRITA-NASAUD
Adresa postala: STR. ALBA IULIA NR.1, Localitatea: BISTRITA, Cod postal: 420178, Romania, Punct(e) de contact: parter, camera 37, Tel. 0263-213528 int.176, In atentia: ING. PAVELEA IRONIM, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
TRIBUNALUL BISTRITA-NASAUD
Adresa postala: STR. ALBA IULIA NR.1, Localitatea: BISTRITA, Cod postal: 420178, Romania, Punct(e) de contact: ET. III, CAM. 126, Tel. 0263-213528, In atentia: LUNGU MARIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTANTE JUDECATORESTI
Activitate (activitati)
Altele: JUSTITIE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL "SEDIUL JUDECATORIE BECLEAN" cod CPV 45216112-2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Beclean
Str. Trandafirilor f.n.jud. Bistrita-Nasaud
Romania
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executare lucrari de constructie - "SEDIUL JUDECATORIE BECLEAN" cod CPV 45216112-2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216112-2 - Lucrari de constructii de tribunale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIE, CONSTRUCTIE, OBIECTIVUL "SEDIUL JUDECATORIE BECLEAN"
Valoarea estimata fara TVA: 16, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE, IN VALOARE DE 338.000 LEI SI 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Declaratie privind calitatea de participantCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCazier judiciar/ certificat echivalent pentru persoane juridice straineCertificat de inregistrare CUICertificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPentru persoane juridice straine: Documente justificative care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ cerificare a afilierii profesionale, conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de min. 33.800.000 lei2.Bilanturile contabile pt. anii 2008, 2009, 2010 insotite de balante de verificare, 3.Document emis de banca, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma 2.000.000 lei si/sau extrase de cont curent lunare (rulaje) pe ultimele 3 luni pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru perioada impusa.4.Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o alta persoana ? conf.art.186 din OUG 34/2006 si art.11^1 din HG 925/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii privind resursele umane si structura managementului (efectivele medii anuale ale personalului angajat si a personalului de conducere, lista personalului ?cheie? - curriculum vitae, declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii- informatiile privind dotarile specifice (echipamente, surse principale de aprovizionare, etc.)- informatii privind subcontractantii/asociatii- lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani- experienta similara: Ofertantul va trebui sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani lucrari similare de constructii in valoare egala sau mai mare decat valoarea de 16.900.000 lei, fara TVA. Aceasta poate fi probata prin insumarea valorii finale a maximum 3 contracte de lucrari similare.
- ISO 9001 sau echivalent- ISO 14001 sau echivalent- ISO 18001 sau echivalent- Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a ofertantului de o alta persoana
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
?Manager de proiect;?Asistent manager de proiect, ?Sef santier constructii-prezenta permanenta pe amplasament, minim 5 ani vechime;?Sef santier instalatii-prezenta permanenta pe amplasament, minim 5 ani vechime, pe durata executarii lucrarilor de instalatii;?Inginer drumuri-prezenta permanenta pe perioada executiei sistematizarii verticale, minim 5 ani vechime ;?CQ -prezenta permanenta pe amplasament?RTE : atestat MLPAT;?Topograf -?Quantity surveyor ?Atasamentist-?Coordonator SSM- atrstat-?Responsabil de Mediu ? atestat -?Responsabil intretinere echipamente - prezenta permanenta pe amplasament
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie acordata (min. 48 luni)
30%
Descriere:
3.
Durata (zile) prognozata pentru solutionarea remedierilor in perioada de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
365/07.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2011 12:00
Locul: TRIBUNALUL BISTRITA-NASAUD, BISTRITA, STR. ALBA IULIA, NR.1, CAM. 126, ET. 3, JUD. BISTRITA-NASAUD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITII OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR - CNSC
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECT. 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMEN DE 5 ZILE CONFORM OUG. 34/2006 ART. 256^2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2011 10:32