Licitatie Publica - Contract de executie lucrari: REABILITARE PIETRUIRE STRAZI COMUNALE, IN LOCALITATEA TUFESTI, COMUNA TUFESTI, JUDETUL BRAILA
Anunt de participare numarul 26972/07.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA TUFESTI
Adresa postala: JUDETUL BRAILA, COMUNA TUFESTI, Localitatea: Tufesti, Cod postal: 817185, Romania, Punct(e) de contact: LOREDANA DAN, Tel.0239/ 665330, Email: [email protected], Fax: 0239/ 665306
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: ADMINISTRATIE PUBLICA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie lucrari: REABILITARE PIETRUIRE STRAZI COMUNALE, IN LOCALITATEA TUFESTI, COMUNA TUFESTI, JUDETUL BRAILA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOCALITATEA TUFESTI, COMUNA TUFESTI, JUDETUL BRAILA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de: scarificare; reprofilare; fundatie lidonit sau echivalent cu asternere manuala 20%; fundatie lidonit sau echivalent cu asternere mecanica 80%; transportul materiilor prime si al materialelor aferente investitiei la sediul beneficiarului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TOTAL CANTITATI LUCRARI: ANEXA NR.1
DOMENIUL CONTRACTULUI: CONTRACT EXECUTIE LUCRARI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 515, 384RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: 22.700 RONGARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/ SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA; 2. DECLARATIE PRIVINDNEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN OUGR 34/2006; 3. CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATA LA BUGETUL DE STAT SI BUGETELE LOCALE VALABILE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR; 4. CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND DOMENIUL DE ACTIVITATE ELIBERAT DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI; 5. CERTIFICAT INREGISTRARE FISCALA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.fisa de informatii generale; 2. lista subcontractanti; 3. centralizator financiar al obiectelor; 4. centralizator financiar al categoriilor de lucrari; 5. lista cuprinzand cantitatile de lucrari, defalcata pe material, manopera, utilaj, transport; 6. lista cuprinzand consumurile de resurse materiale; 7. lista cuprinzand consumurile de mana de lucru; 8. lista cuprinzand consumurile de ore de functionare a utilajelor de constructii; 9. lista cuprinzand consumurile privind transporturile; 10.bilantul contabil pe anul 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.lista contracte executate in ultimii 5 ani; 2.recomandari din partea altor beneficiari; 3. fisa de informatii privind experienta similara; 4. declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat; 5. declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; 6. grafic fizic si valoric; 7. Certificat ARACO sau echivalent; 8. Certificat ISO 9001/ 2000 sau echivalent; 9. Certificat ISO 14001/ 2004 sau echivalent; 10. Certificat OHSAS 18001/1999 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: OP sau numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2007 10:00
Locul: Sediul Consiliului Local Tufesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1.Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; 2. Reprezentantii UCVAP din subordinea Ministerului de Finante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
NU ESTE CAZUL
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BDUL DINICU GOLESCUNR. 38 SECTOR 1 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Fax: 0213118095, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: GALATI, STR. BRAILEI NR. 153, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236460027, Email: [email protected], Fax: 0236460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA TUFESTI, JUDETUL BRAILA COMPARTIMENTUL ACHIZITIIPUBLICE
Adresa postala: COMUNA TUFESTI, JUDETUL BRAILA, Localitatea: TUFESTI, Cod postal: 817185, Romania, Tel.0239665330, Email: [email protected], Fax: 0239665306
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2007 16:46