Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie lucrari si servicii de proictare pentru obiectivul Campus Scolar Bozovici


Anunt de participare numarul 27330/13.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
comuna bozovici (primaria bozovici)
Adresa postala: str.mihai eminescu nr. 251B loc. bozovici jud. caras severin, Localitatea: Bozovici, Cod postal: 327040, Romania, Punct(e) de contact: lucian stefancu, Tel.0255242145, Email: [email protected], Fax: 0255242145
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie lucrari si servicii de proictare pentru obiectivul Campus Scolar Bozovici
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Bozovici Sat Bozovici
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amplasamentul cladiri este de 9928 mp lungime 136 latime73 front la strada 8m spatii de invatamnat si anexe 10 cabinete 2 lab 2 cancelarii 1 hol 1 secretariat 1 sala lectura 1 biblioteca 1 atelier cu 2 sali avand ca profil prelucrarea lemnului, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214000-0 - Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.1)
74222000-1-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1: servicii de proiectare - conform prevederilor din tema de proictare din documentatia de atribuireLot2: executarea lucrarilor - conform prevederilor documentatiei descriptive din cadrul documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare- 4500 RonGarantia de buna executie - 80.000 Ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare conform prevederilor Hotarariinr.454/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- declaratie privind incadrarea in prevedrile art. 180 si 181 din OUG34/2006, - statutul sau actul constitutiv sau echivalent, - certificat de inregistrare si certificat constatator ORC - calitatea de participant la procedura, - davada platii la zi a datoriilor catre bugetul de stat si bugetele locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilanturile pe ultimii 3 ani auditate si inregistrate sau echivalent, - informatii generale si identificarea financiara, - dovada asigurarii resurselor financiare pt. executare contractului (surse proprii sau scrisoare de confort bancar pentru acest contract sau echivalent) - cash-flow-ul pe perioada contractului, - capacitatea poate fi sustinuta si de alta persoana
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- profit pe ultimul an financiar, - lichiditate generala peste 100%, - solvabilitate patrimoniala peste 30%- cifra de afaceri pe ultimul ande 2 ori mai mare decat valoarea ofertata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatelista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, - lista utilajelor si echipamentelor destinate contractului, - lista personalului (numeric si pe specialitati) ce va fi implicat in indeplinirea contractului cu CV-uri, diplome si carti de munca sau contracte de prestari servicii, - acreditarea ISO 9001 si 14000-1, - capacitatea poate fi sustinuta si de alta persoana
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-minim 3 lucri similare- statie topo; utilaje si echipamente de executare a escavatiilor, incarcarii, transportului si punerii in opera a structurilor suficiente, - minim cate 3 ingineri pentru proiectare si executie din care cate 2 specialiatea CFDP cu minim 3 ani experienta similara, personal pe specialitati suficient.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 550 RON
Conditii si modalitate de plata: prin cumparare de la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2007 16:01
Locul: Primaria Bozovici Comuna Bozovici Sat Bozovici str.mihai eminescu nr. 251B
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare; reprezentanti din partea min ai insepctoratului scolar judetean sau ai ministerului educatiei si cercetatii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
programul este finantat prin Hotarare nr. 454/2007 din 16/05/2007 privind repartizarea unor sume din transferuri din bugetul de stat catre bugetele locale, prevazute in bugetul Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului, pentru finantarea in anul 2007 a unor cheltuieli de capital ale unitatilor de invatamant preuniversitar de stat si a contratectelor conexe
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: srt. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel, sectia contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: str. Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054, Fax: 0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
eventualele contrastatii pot fi depuse in maxim 7 zile de data comunicarii deciziei cu privrea la atribuirea contractului de achizitii publice
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul local (primaria) Bozovici
Adresa postala: Str. M. Eminecu nr. 251B, Localitatea: Bozovici, Cod postal: 327040, Romania, Tel.0255242612, Email: [email protected], Fax: 0255242145
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2007 18:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer