Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de funizare de produse: carne si subproduse din carne, necesar 2010


Anunt de participare numarul 98401/21.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Bucuresti Rahova
Adresa postala: Soseaua Alexandria nr. 154 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051527, Romania, Punct(e) de contact: Paul Danciu, Tel.4200810 int.108, Email: [email protected], Fax: 4202058, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de funizare de produse: carne si subproduse din carne, necesar 2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PENITENCIARUL BUCURESTI RAHOVA, sos. Alexandria, nr. 154, sector 5, depozit AFV
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de funizare de produse: carne si produse din carne: -lot 1 - carne de porc in carcasa degresata,
-lot 2 - carne de vita in carcasa,
-lot 3 subproduse porc (capatani porc),
-lot 4 - slanina porc,
-lot 5 - preparate din carne - salam de vara
-lot 6 - preparate din carne - carnati taranesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a. lot 1 carne porc in carcasa degresata - refrigerata, cod CPV 15113000:
i. cantitate minima 12.591 kg., necesar pana la 31.08.2010;
ii. cantitate maxima 29.737 kg., necesar pana la 31.12.2010;
b. lot 2 - carne de vita in carcasa refrigerata, cod CPV 15111100:
i. cantitate minima 3.536 kg., necesar pana la 31.08.2010;
ii. cantitate maxima 8.225 kg., necesar pana la 31.12.2010;
c. lot 3 subproduse porc (capatani porc), cod CPV 15113000:
i. cantitate minima 3.137 kg., necesar pana la 31.08.2010;
ii. cantitate maxima 7.298 kg., necesar pana la 31.12.2010;
d. lot 4 slanina porc, cod CPV 15131220:
i. cantitate minima 5.811 kg., necesar pana la 31.08.2010;
ii. cantitate maxima 13.518 kg., necesar pana la 31.12.2010;
e. lot 5 - preparate din carne salam de vara, cod CPV 15131120:
i. cantitate minima 1.239 kg., necesar pana la 31.08.2010;
ii. cantitate maxima 2.861 kg., necesar pana la 31.12.2010;
f. lot 6 - preparate din carne carnati taranesti, cod CPV 15131130:
i. cantitate minima 3.000 kg., necesar pana la 31.08.2010;
ii. cantitate maxima 7.000 kg., necesar pana la 31.12.2010.
Valoarea estimata fara TVA: 515, 507.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare, in suma totala de 5.155 lei: - lot 1 2.616, 8 lei;
- lot 2 -740, 3 lei;
- lot 3 - 204, 3 lei;
- lot 4 459, 6 lei;
- lot 5 - 329 lei;
- lot 6 - 805 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- subventii bugetare si fonduri proprii; plata prin OP in contul deschis la trezoreria statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
mai multi operatori economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de licitatie deschisa pentru depunerea unei oferte comune.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de atribuire atasata prezentului anunt de participare:
a. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu anexa 2a,
b. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 anexa 2a,
c. certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice;
d. certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local;
e. Pentru persoanele juridice romane: certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din cadrul Ministerului Justitiei, care sa ateste faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa obiectul de activitate;
f. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare sau de atestare profesionala
g. Pentru persoanele fizice autorizate: certificat de producator;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de atribuire atasata prezentului anunt de participare:
a. Fisa de informatii generale anexa 3;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de atribuire atasata prezentului anunt de participare:
a. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora anexa 4, daca este cazul
b. Autorizatie pentru livrarea produselor eliberata de catre abatorul de unde provin produsele, anexa 5, numai pentru distribuitori (exceptie: se prezinta in copie) pentru fiecare lot/loturi de produse pentru care prezinta oferta de pret.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
sau orice limba a uniunii europene tradusa si legalizata
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.07.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2010 18:00
Locul: din SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai oeratorilor economici inscrisi in SEAP in calitate de participanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6. sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentie, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3195183, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform dispozitiilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilierul juridic al Penitenciarului Bucuresti Rahova
Adresa postala: sos. Alexandria, nr. 154, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051527, Romania, Tel.021/4200810, Email: [email protected], Fax: 021/4203173
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2010 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer