Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare - " Produse alimentare pentru activitatea Centrului de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pentru Persoane Adulte cu Handicap "


Anunt de participare numarul 96066/16.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.R.R.N.P.A.H. Calinesti
Adresa postala: str. Principala, nr. 153, Com. Floresti, sat Calinesti, Jud. Prahova, Localitatea: Floresti, Cod postal: 107255, Romania, Punct(e) de contact: Elena Barbu, Tel.+40244369163, Email: [email protected], Fax: +40244369163, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate de asistenta sociala si medicala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare - " Produse alimentare pentru activitatea Centrului de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pentru Persoane Adulte cu Handicap "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pentru Persoane Adulte cu Handicap Calinesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse alimentare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03000000-1 - Produse agricole, de ferma, de pescuit, de silvicultura si produse conexe (Rev.2)
15000000-8-Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini, anexat la prezenta.
Valoarea estimata fara TVA: 577, 522RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.05.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie in cuantum de 5 % din pretul contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr 34 / 2006, se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil ( situatia financiara ) la data de 31.12.2009 sau extrase de bilant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr. 4 Fisa de informatii generale, anexat la documentatia de atribuire, in care se va inscrie in mod obligatoriu contul IBAN deschis la unitatile de Trezorerie ale statului (cerinta obligatorie pentru efectuarea platilor), precum si datele complete de identificare ale operatorului economic, inclusiv adresele de e-mail si web.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Formularul nr. 5 Fisa de informatii privind experienta similara, anexat la documentatia de atribuire, insotit de xerocopiile contractelor nominalizate si recomandarile emise de catre beneficiari.
Nota: Recomandarea trebuie sa cuprinda precizari cu privire la cel putin urmatoarele aspecte:
- modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate: cazuri de greseli tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
- receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.Se va prezenta o Declaratie ce va cuprinde lista principalelor livrari de produse finalizate in ultimii 3 ani de catre operatorul economic, care va contine valori, perioada de prestare, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati - conform Formularuluinr. 6 .
- ofertantii care participa in calitate de distribuitori trebuie sa prezinte Autorizatie pentru livrarea produselor, in original, emisa de catre producator sau de reprezentanta acestuia pe teritoriul Romaniei, adresata autoritatii contractante.
- ofertantii care participa in calitate de producatori trebuie sa prezinte Licenta de fabricatie, in copie legalizata .
Certificat HACCP, ISO 9001:2001
Echipamente si dotari tehnice specifice
Se vor prezenta documente doveditoare cu privire la detinerea echipamentelor si dotarilor tehnice specifice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, si anume: mijloace de transport autorizate de catre organismele competente pentru livrarea produselor alimentare la sediile unitatilor de asistenta sociala din subordinea autoritatii contractante - conform Formularuluinr. 7.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2010 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2010 11:00
Locul: La sediul Centrului de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pentru Persoane Adulte cu Handicap
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici prin reprezentantii legali sau persoane imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravropoleos, nr 6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala: Strada Gheorghe Lazar, nr 6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel.0244.544.781, Fax: 0244.523.265
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pentru Persoane Adulte cu Handicap
Adresa postala: Comuna Floresti , sat Calinesti, strada Principala, nr.153, Localitatea: Calinesti, Cod postal: 107257, Romania, Tel.0244.369.163, Email: [email protected], Fax: 0244.369.163
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2010 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer