Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE - SPITAL MODULAR DE URGENTA SEMIMOBIL


Anunt de participare numarul 112609/08.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA SPITALELOR SI SERVICIILOR MEDICALE BUCURESTI
Adresa postala:  B-DUL REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050013, Romania, Punct(e) de contact:  VIRGINIA CALINESCU, Tel. 021/310.10.59, Email:  [email protected], Fax:  021/310.10.69, Adresa internet (URL):  www.assmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE- SPITAL MODULAR DE URGENTA SEMIMOBIL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ASSMB
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA UNUI SPITAL MODULAR DE URGENTA SEMIMOBIL INCAZDE CALAMITATE MAJORA( seism, inundatii, stare de razboi sau necesitate)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44211300-5 - Spitale de campanie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 16, 129, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE SUB FORMA DE INSTRUMENT DE GARANTARE IN VALOARE DE 80.645 LEI .GARANTIE DE BUNA EXECUTIE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre candidat/ofertant;Declaratie pe propria raspundere conform Ordinului nr.314/2010;Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala si a Certificatului eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, Certificat de inregistrare pentru persoane juridice CUI copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2009 vizat si inregistrat de autoritatile competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de livrare a produselor de la producator/importator/reprezentanta autorizata a producatorului sau declaratie de producator (original sau copie legalizata);Aviz emis de Ministerul Sanatatii pentru comercializare echipamente medicale3.Declaratie pe propria raspundere privind conformitatea produselor, cu specificatiile tehnice;Descrieri, fotografii si schite tehnice ale produsului ofertat , traduse in limba romana.Certificat marcaj CE sau Declaratie de conformitate a producatorului prin care sa fie precizata conformitatea produsului cu Directiva europeana in domeniu 93/42/CE - copie, valabila la data depunerii ofertei, semnata si stampilata de ofertant.Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca producatorul are implementat un sistem de management al calitatii in conf. cu unul din standardele : UNI, ISO, EN, sau TUV sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
in cazde calamitate majora( seism, inundatii, stare de razboi sau necesitate)
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2010 12:00
Locul: ADMINISTRATIA SPITALELOR SI SERVICIILE MEDICALE BUCURESTI - SERVICIU ACHIZITII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite ale agentilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este pusa la dispozitia operatorilor economici in SEAP , www.e-licitatie.ro sub forma de fisier electronic atasat anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. SAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR 5, SECTOR 5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.14.93, Email:  [email protected], Fax:  021/319.16.49
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIU JURIDIC
Adresa postala:  Administratiei Spitalelor si Serviciilor Medicale BucurestiSediu provizoriu: Spitalul Clinic Colentina, Clinica Boli Profesionale, etaj 1, Sos Stefan celMare, Nr. 19-21, sector 2, ,Localitatea:  Bucuresti., Cod postal:  020124, Romania, Tel. 021/310.10.59, Email:  [email protected], Fax:  021/310.10.69
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2010 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer