Licitatie Publica - Contract de furnizare - albumina umana
Anunt de participare numarul 68967/18.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Motilor, nr. 68, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400370, Romania, Punct(e) de contact: Ileana Cazacu, Tel.0264-593518, In atentia: Ileana Cazacu, Email: [email protected], Fax: 0264-593518, Adresa internet (URL): www.spitcocluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare - albumina umana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj Napoca
Farm.92- str.Motilor nr.68
Farm.94- str.Campeni nr.2-4
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: 288, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract subsecvent cu ofertantul clasat pe primul loc, incepand cu luna ianuarie 2009 sau in functie de fondurile alocate inca din luna decembrie 2008.Posibilitatea de a relua competitia cu semnatarii acordului cadru: DA
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a relua competitia ori de cate ori considera necesar acest lucru, dar nu mai mult de 3 ori/an, prin chemarea la competitie a tuturor operatorilor semnatari ai acordului cadru. Ofertele vor fi depuse in plic inchis in termen de 48 ore de la solicitare. Criteriul de atribuire a contractelor subsecvente, si de reclasificare este "Pretul cel mai scazut".Operatorul economic semnatar a contractului subsecvent are obligatia de a-si mentine pretul pe toata durata de valabilitate a contractului. In conditii de forta majora, temeinic justificate, in cazul in care acest operator economic nu mai poate mentine pretul autoritatea contractanta va putea chema la competitie pe toti semnatarii acordului, iar in functie de ofertele financiare ale acestora se va stabili o noua clasificare a ofertantilor.
In cazul incheierii acordului cu un singur operator economic acesta are obligatia de a-si mentine pretul pe toata perioada de valabilitate a contractului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141540-7 - Albumina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Albumina umana 20 %, fl.50 ml- cant.min.= 120 fl/luna; cant.max.= 1920 fl./16 luni
Valoarea estimata fara TVA: 288, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie, in cuantum de 5 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASJ Cluj si MS.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
cf.art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea (formular 12A, cf. M.Of. p.I, nr.894bis/2.XI.2006 )- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 (formular 12B, cf. M.Of. p.I, nr.894bis/2.XI.2006 )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- autorizatia de la producator valabila pe toata perioada de derulare a contractului;
- autorizatie de punere pe piata valabila - eliberata de agentia nationala a medicamentului ANM
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1 runda de 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2008 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj Napoca, str.Motilor nr.68, birou achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-592322, Fax: 0264-592322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, cf.art.67/OUG94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic din cadrul Autoritatii contractante
Adresa postala: str.Motilor nr.68, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400370, Romania, Tel.0264-597706 int.120, Email: [email protected], Fax: 0264-593518, Adresa internet (URL): www.spitcocluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2008 10:55