Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare - Antibacterieni pentru uz sistemic


Anunt de participare numarul 135624/17.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Dimitrie Castroian Husi
Adresa postala: str. 1 Decembrie, nr.40, Localitatea: Husi, Cod postal: 735100, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Timus, Tel. +40 0235/480360, Email: [email protected], Fax: +40 0235/480003, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare - Antibacterieni pentru uz sistemic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Munucipal "D. Castroian",
str. 1 Decembrie, nr. 40, loc. Husi, jud. Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare medicamente conform anexei B - "Informatii privind loturile"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare medicamente conform anexei B - "Informatii privind loturile"
Valoarea estimata fara TVA: 586, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare prevazuta in anexa B "Informatii privind loturile"Garantiile de participare defalcate pe loturi se afiseaza la fiecare lot in parte.Garantia se va constitui prin: - virament bancar sau pritr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire a contractului sau cu O.P. in contul autoritatii contractante: RO95TREZ6585006XXX002172, deschis la Trezoreria Husi.Scrisoarea de garantie bancara ? se va depune, in original, la sediul autoritatii contractante, str. 1 Decembrie, nr. 40, loc. Husi, jud. Vaslui, inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Aceasta va trebui sa faca referire la licitatia deschisa ?33651100-9 ? Antibacterieni pentru uz sistemic?.Ordin de plata ? se va depune scanat in SEAP.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participaretrebuie sa fie prezentata inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor., la sediul autoritatii contractante.Neprezentarea garantiei de participare in conformitate cu O.U.G. 76/2010 pentru modificarea si completarea O.G 34/2006, atrage dupa sine descalificarea.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CJAS VASLUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta nr. 2
Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiumea conform cu originalul
Cerinta nr. 3
Certificat eliberat DGFP, scadent in luna anterioara celei in care se depune: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiumea conform cu originalul
Cerinta nr. 4
Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004
Cerinta nr. 5
Declaratie pe propria raspundere conform ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010
Cerinta nr. 6
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG 34./2006 legat de conflictul de interese.
Persoane ce detin functii de decizie - manager - Rotaru Lucia; dir. financiar - contabil Paun Eliza; director medical Wassouf Emad.
Comisia de evaluare a ofertelor: presedinte Tanase Aurelia, membru Radulescu Mihaela, membru Ionescu Elena. Cerinta 1 - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Ofertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul proocedurii, formular tip in original
sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - conform Ordin ANRMAP 509/2011.
Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original/sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii generale
Cerinta nr. 2
Copie a bilantului contabil anual la 30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2
Autorizatie de punere pe piata in termen de valabilitate emisa de Agentia Nationala a Medicamentului - conform Legii 95/2006 privind reforma in sanatate, titlul XVII ? Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catreAgentia Nationala a medicamentului
Cerinta nr. 1
Ofertantii vor depune documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, conform ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1437
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termene de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spital Municipal "D. Castroian"
Adresa postala: str. 1 Decembrie, nr. 40, Localitatea: Husi, Cod postal: 735100, Romania, Tel. +40 0235481081, Fax: +40 0235480003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2012 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer