Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare - Aparatura medicala


Anunt de participare numarul 131051/26.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul Medical De Diagnostic Si Tratament Ambulatoriu "Dr. Nicolae Kretzulescu"
Adresa postala:  Str.Mihai Voda, nr. 17, sector 5, Bucuresti, cod postal 050042, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030668, Romania, Punct(e) de contact:  Aurelia Claudia Dumitru, Tel. 0021.311.14.98 sau 21.314.00.90 sau, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  021.314.00.90, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare - Aparatura medicala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Mihai Voda nr. 17, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de aparatura medicala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33190000-8 - Diverse aparate si produse medicale (Rev.2)
33112200-0-Ecograf (Rev.2)
33121100-5-Electroencefalografe (Rev.2)
33122000-1-Echipament oftalmologic (Rev.2)
33123000-8-Echipament de examinare cardiovasculara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aparatura medicala
Valoarea estimata fara TVA: 806, 451.61RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.12.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantie de participare pentru fiecare lot ofertat in valoare de 1% din valoarea estimata a lotului -garantie de buna executie care reprezinta 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
De la Bugetul MAI si fondurile obtinute prin incheierea contractului cu CASAOPSNAJ.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie privind neancadrarea in prev. art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
2-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta
3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
4-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in termen de valabilitate, copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.Emis cu cel mult 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
5-Certificat de Inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului - copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica - PrezentareaAutorizatiei de comercializare pe piata din Romania emisa de Ministerul Sanatatii valabila la data deschiderii ofertelor (Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale sau Declaratie de conformitate CE).Lista principale livrari/prestari/lucrari in ultimii 3 ani- Lista cuprinzand principalele livrari de produse similare in ultimii 3 aniStandarde de asigurarea calitatii - a) Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ?ISO 9001 pentru produsele ofertate
b) Certificarea calitatii produselor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, in raport cu un standard sau un normativ, se va mentiona exclusiv in oferta tehnica.Informatii privind calitatea de participant la proceduraInformatii privind subcontractantii / asociatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Are etapa finala de licitatie electronica conform prevederilor din documentatia de atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.02.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2011 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante str. Mihai Voda nr. 17 sector 5 Bucuresti-etaj 1, cam 128
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor si reprezentanti ai M.E.F. - U.C.V.A.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleus, nr. 6, sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleus, nr. 6, sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand din ziua urmatoare lorii la cunostinta a unui act emis de autoriatatea contractanta pe care ofertantul il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.M.D.T.A. ?Dr. N. Kretzulescu?
Adresa postala:  Adresa postala: str. Mihai Voda nr. 17 sector 5 , Localitatea: , Cod postal: , Romania , Tel., Fax: , Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050042, Romania, Tel. 021.315.93.24, Fax:  021.314.02.17
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer