Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE - CALCULATOARE PORTABILE, VIDEOPROIECTOARE, IMPRIMANTA
Anunt de participare numarul 38600/07.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Punct(e) de contact: Cristi Sandu, Tel.021 3139575, In atentia: Ec. Adrian Albu, Email: [email protected], Fax: 021 3139575, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei
Adresa postala: Bd. Iuliu Maniu 1-3, corp A, etaj 5, Secretariat, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061071, Romania, Punct(e) de contact: corp A, etaj 5, Secretariat, Tel.021-318.15.50 / 318.15.52, In atentia: Lect. Dr. Romeo Zeno Cretu, Email: [email protected], Fax: 021 - 318.15.51, Adresa internet (URL): www.fpse.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei
Adresa postala: Bd. Iuliu Maniu 1-3, corp A, etaj 5, Secretariat, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061071, Romania, Punct(e) de contact: corp A, etaj 5, Secretariat, Tel.021-318.15.50 / 318.15.52, In atentia: Lect. Dr. Romeo Zeno Cretu, Email: [email protected], Fax: 021 - 318.15.51, Adresa internet (URL): www.fpse.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNIVERSITATE
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE - CALCULATOARE PORTABILE, VIDEOPROIECTOARE, IMPRIMANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea din Bucuresti, : Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Bd. Iuliu Maniu 1-3, corp A, etaj 5, Bucuresti, Secretariat 021 318.15.52 / 50
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE - CALCULATOARE PORTABILE, VIDEOPROIECTOARE, IMPRIMANTA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213200-7 - Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30120000-6-Fotocopiatoare si echipament de tiparire (Rev.1)
33452100-4-Aparate de proiectie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Laptop tip 1 - 3 buc
Laptop tip 2 - 1 buc
Laptop tip 3 - 3 buc
Videoproiector - 2 buc
Imprimanta - 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 34, 822RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Nu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz, se va incheia un contract-cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri.Ultimul bilant contabil, inregistrat si vizat de catre organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similareefectuate in ultimii 3 ani.
Declaratie privind resursele echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea contractului.
Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind numarul mediu de angajati in ultimele 12 luni, asigurarea cu personal de specialitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2007 11:00
Locul: Universitatea din Bucuresti Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2007 11:20