Licitatie Publica - Contract de furnizare - cartuse de toner
Anunt de participare numarul 29565/24.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Jandarmeria Romana - U.M. 0260 Bucuresti
Adresa postala: Str. Jandarmeriei, Nr. 9-11, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Costel Opaina, Tel.021.409.62.54, Email: [email protected], Fax: 021.319.14.13
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare - cartuse de toner
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul UM 0260 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cartuse de toner pentru imporimante si fotocopiatoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima - 144 buc.; Cantitatea maxima - 678 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 27, 121 si 133, 372RON
II.2.2) Optiuni
Da
UM 0260 va achizitiona cantitatea minima cu posibilitatea de suplimentare pana la cantitatea maxima
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 30 zile incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 50 zile de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.10.2007 pana la 09.11.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in valoare de 542, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea intr-o forma legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181; Certificat constatator, in original sau copie legalizata, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Administratia Financiara); Cazier fiscal eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara; Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei, in copie si originalul pentru confruntare in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;b)Rezultatul exercitiului financiar la 31.12.2006;c)Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani;b)Fisa privind experienta similara - din fisa trebuie sa rezulte ca a fost incheiat cel putin 1 (un) contract de furnizare de produse similare in perioada 2004-2006c)Informatii privind subcontractantii
d)Autorizare pentru livrarea produselore)Recomandari din partea altor beneficiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificarea sistemului calitatii.Se vor prezenta documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii.In cazul in care operatorul economic are autorizare pentru livrarea produselor, acesta va prezenta certificarea sistemului calitatii pentru producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: a)depunere in numerar la casieria unitatii contractante;b)OP in contul autoritatii contractante U.M. 0260 Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2007 10:00
Locul: La sediul UM 0260 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite prin care semnatarul ofertei este autorizat sa angajeze operatorul economic in procedura de atribuire a contractului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.46
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.272 din O.U.G. nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 0260 Bucuresti - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Str. Jandarmeriei, nr.9-11, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021/409.63.11, Fax: 021/319.14.13
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2007 11:40