Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare - furnizare, montare si instalare aparate si echipamente utilizate in scopuri demonstrative de specialitate si de laborator in cadrul proiectului "Plante liberiene - resurse regenerabile strategice pentru economia europeana cod SMIS


Anunt de participare numarul 110558/01.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Aurel Vlaicu Arad
Adresa postala:  Bd.Revolutiei nr.77, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  Manuela Todoran, Tel. 0257280702, Email:  [email protected], Fax:  0257280702, Adresa internet (URL):  www.uav.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare - furnizare, montare si instalare aparate si echipamente utilizate in scopuri demonstrative de specialitate si de laborator in cadrul proiectului "Plante liberiene - resurse regenerabile strategice pentru economia europeana cod SMIS CSNR 12638
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Arad, Univ. Aurel Vlaicu, str.Elena Dragoi nr.2
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin prezentul contract se solicita furnizarea, montarea si instalarea aparaturii de laborator in cadrul proiectului "Plante liberiene - resurse regenerabile, strategice in economia europeana". Receptia produselor se va face de beneficiar conform normelor in vigoare si a caietului de sarcini. Furnizorul va asigura consumabile necesare pentru punerea in funct si testarea la punerea in funct a echip livrate la sediul beneficiarului mentionat in fisa de date a achizitiei. Funrizorul va avea oblig in functie de produsele livrate astfel pt produsele ce necesita obt de avize si autoriz de funct funriz va intocmi toate doc necesare in vederea obt avizelor necesare pt punerea in funct a aparatelor livrate. teremenul de garantie de bune funct va fi de min.24 luni calend de la data incheierii proc vb de punere in funct pt fiecare produs livrat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
38433000-9-Spectrometre (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Accesorii pt cuplarea sist de analiza termica cu un spectrometru FT-IR - 1 buc
Software profesional pt sist de analiza termica - 1 buc
Presa de ulei cu sist de filtrare/SEPARARE - 1 buc
Spectrometru FT-IR cu adaptor de gaze - 1 buc
Software performant sau echivalent - 1 buc
Minilaptopuri - 15 buc
Imprimante color - 3 buc
Valoarea estimata fara TVA: 476, 762RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
34 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant de particip este in lei fara TVA: 7000 RON. Garant de buna exec este de 5% din val contr de furnizare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
proiect POS CCE AXA prioritara 2, Plante liberiene - resurse regenerabile strategice pt econ europeana
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contracte de asociere legal constituite
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl de eligib, decl neincadr in art.181 din OUG 34/2006, certif const elib de ORC valabil la data deschiderii, in orig sau copie leg, certif const priv plata oblig la bug de stat elib de DGFP din care sa reiasa ca nu are datorii la bug de stat, valab la data deschiderii, orig sau copie leg, certif priv plata taxelor si imp locale, valab la data deschid, orig sau copie leg, pers jur straine vor prez doc edificatoare pt dov eligib si a platii taxelor si imp elib de aut tarii de origine, decl de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
copie bilant ctb pe ultimii 3 ani inreg la org compentente, fisa de inf generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
pt ca riscul neindepl contr sa fie redus se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de min.900.000 RON real individual sau de ofertantii asoc prin cumul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara - se vor depune 1 sau mai multe contracte similare pe ultimii 3 ani cu val de cel putin 470.000 RON, contr trebuie sa cupr ob procedurii de licitatie, in copie semnate si stampilate insotite de recomandarea benef, semnata si stampilata. Toate specif teh din caietul de sarcini vor fi sustinute in oferta teh de brosurile orig si/sau manualele instr si accesoriilor.Se va depune lista produselor furnizate in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4914/28.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2010 12:00
Locul: Arad, bd.Revolutiei nr.77, etaj 2 cam.39
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitul in scris al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect nr.679 cod SMIS - CSNR 12639 "Plante liberiene - resurse regenerabile strategice pt economia europeana"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
fonduri europene nerambursabile
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6 sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala:  Bd. V.Milea nr.2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257250114, Email:  [email protected], Fax:  0257251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
orice pers care se considera vatamata are dreptul de a contesta in termen de 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului pe cale adm-juruisd la CNSC sau in justitie, la inst.competenta cf.Legii 544/2004
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Aurel Vlaicu Arad
Adresa postala:  Bd.Revolutiei nr.77, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Tel. 0257283010, Email:  [email protected], Fax:  0257280070, Adresa internet (URL):  www.uav.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2010 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer