Licitatie Publica - Contract de furnizare - inchiriere autoturisme fara deservent prin leasing operational ID 1525
Anunt de participare numarul 110961/05.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU ROMI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.202 A, et.8, camera 23 sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Punct(e) de contact: Dumitru Carmen, Tel. 0040213113048, Email: [email protected], Fax: 0040213113047, Adresa internet (URL): www.anr.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Altele: Activitatea de elaborare de politici sociale, strategii si programe destinate minoritatii romilor.Implementeaza proiecte cu finantare externa in domeniul incluziunii romilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare - inchiriere autoturisme fara deservent prin leasing operational ID 1525
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: AGENTIA NATIONALA PENTRU ROMI, Proiectul Impreuna pe piata muncii ID 1525, Bucuresti, sector 6, Splaiul Independentei nr. 202A, etaj 8, camera 42
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchirierea a 10 autoturisme fara deservent prin leasing operational, conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inchirierea a 10 autoturisme fara deservent prin leasing operational, conform caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 360, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 2% din valoarea estimata , respectiv 7200 lei.Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract de finantare POSDRU2007/15/6.2/S/4
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe propria raspundere completata .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind calitatea de participant la procedura , Certificat de Atestare Fiscala privind plata impozitelor si taxelor eliberate de Administratia Financiara ? Directia Generala a Finantelor Publice valabil la data deschiderii ofertei - original sau copie legalizata. Termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice de la data emiterii.Certificat fiscal eliberat de Directiile locale de taxe si impozite si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, valabil la data deschiderii ofertei - original sau copie legalizata. Termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice de la data emiterii.
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, ? copie xerox
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala - valabil la data deschiderii ofertei - original sau copie legalizata. Termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice de la data emiterii.
conform fisa de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa Informatii generale - Cifra de afaceri pe ultimii 2 ani, media anuala NU MAI MICA DE DOUA ORI VALOAREA OFERTATA .
conform fisa de date a achizitiei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista unitatilor de service .conform fisa de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2010 16:00
Locul: Splaiul Independentei nr. 202A, etaj 8, cam.42 , Proiect ID 1525
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul Impreuna pe piata muncii ID 1525, proiect finantat prin Contractul de finantare POSDRU2007/15/6.2/S/4
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei , nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0040213104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA NATIONALA PENTRU ROMI, Proiectul Impreuna pe piata muncii ID 1525
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 202A, etaj 8, camera 42 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011791, Romania, Tel. 0040213181056, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2010 19:27