Licitatie Publica - Contract de furnizare - Materiale sanitare
Anunt de participare numarul 21038/27.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova
Adresa postala: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100298, Romania, Punct(e) de contact: Vasilica Florea, Tel.0244-511400, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244-586100, Adresa internet (URL): www.copilprahova.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Prahova - Directia Logistica (organizatorul procedurii)
Adresa postala: Bdul.Republicii, nr.2-4, jud.Prahova, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244-514844, In atentia: Dir.Executiv Bucur Ruxanda, Email: [email protected], Fax: 0244-511.611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Prahova - Directia Logistica (organizatorul procedurii)
Adresa postala: Bdul.Republicii, nr.2-4, jud.Prahova, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244-514844, In atentia: Dir.Executiv Bucur Ruxanda, Email: [email protected], Fax: 0244-511.611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare - Materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediile celor 19 subunitati aflate pe raza jud. Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
livrarea de materiale sanitare pt. cele 19 unitati subordonate aut. contractante DGASPC. Prahova, aflate pe raza jud. Prahova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Aparate si instrumente medicale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatii suplimentare privind sortimentele si cantitatea de produse sunt disponibile in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 265, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
suplimentare si prelungire, in functie de existenta resurselor financiare
2 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.08.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie buna executie = 5% din val.fara TVA a contractului, cf. documentatie atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE APROBATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE PERSOANE JURIDICE, contractul scris semnat de partile asociate va fi prezentat achizitorului inainte de semnarea contractului atribuit
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea;b)Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din O.U.G.nr.34/2006;c)Certificate constatatoare - obligatii plata la bugetul general consolidat si bugete locale, aferente trim. II/2007;d) Certificat de inregistrare fiscala;e)Certificat constatator ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Bilant contabil la data de 31.12.2006 sau extrase de bilant;b)Fisa de informatii generale, care va cuprinde si Declaratia privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Fisa/fise de experienta similara, copie contract si recomandare beneficiar;b)Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani;c)Certificat ISO 9001;d)Autorizare pentru livrarea produselor / Licenta de fabricatie, valabila la deschiderea procedurii;e) Declaratie privind dotarile tehnice specifice(mijloace transport);f)Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2007 12:30
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar, la casieria organizatorului: Consiliul Judetean Prahova, Ploiesti, Bdul.Republicii, nr.2-4, jud.Prahova, et.2 - camera 206
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2007 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2007 13:00
Locul: Consiliul Judetean Prahova, Ploiesti, B-dul.Republicii, nr.2-4, et.4, cam.415-416
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatorii economici, prin reprezentantii legali/persoanele imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL PRAHOVA, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Gheorghe Lazar, nr. 6, judetul Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel.0244-544781, Fax: 0244-523265
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova - Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Sos. Vestului nr. 14-16, judetul Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100298, Romania, Tel.0244-51400, Email: [email protected], Fax: 0244- 586100, Adresa internet (URL): www.copilprahova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2007 17:44