Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare - materiale sanitare aprovizionate prin farmacia spitalului (fesi, tifon, vata, banda adeziva)


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
131.929 RON

Castigatorul Licitatiei: S.C. K-Elicom S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 53942/26.09.2008
Informatii anunt de participare asociat 41961
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021659, Romania, Punct(e) de contact: Ghimici George, Tel.2554090;2554270, Email: [email protected], Fax: 2554025, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SCU Sf Pantelimon Bucuresti
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare - materiale sanitare aprovizionate prin farmacia spitalului (fesi, tifon, vata, banda adeziva)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
BANDA ADEZIVA 5/5;BANDA ADEZIVA POLIETIL.2, 5 / 9, 14;BANDA MATASE 2, 5 / 9, 14;COMPRESE 40 / 40;FESI 10 / 10;FESI 10 / 15;FESI 10 / 20;TIFON 92 CM; VATA MEDICINALA
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141118-0 - Comprese de tifon (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
Oferta cea mai scazuta / cea mai ridicata: 131, 929 RON si 158, 322RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
24
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 185 Denumirea: Acord cadru de furnizare
V.1) Data atribuirii contractului 7/14/2008
V.2) Numarul de oferte primite 9
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. K-Elicom S.R.L.
Adresa postala: Bd. Chisinau nr. 12, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021/240.47.98, Fax: 021/240.47.98
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 124440.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 185 Denumirea: Acord cadru de furnizare
V.1) Data atribuirii contractului 7/14/2008
V.2) Numarul de oferte primite 9
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CAVROM S.R.L.
Adresa postala: Caseiu nr.136 C, JUD.CLUJ, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Tel.0728928018, Email: [email protected], Fax: 0264229298
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 16992.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 185 Denumirea: Acord cadru de furnizare
V.1) Data atribuirii contractului 7/14/2008
V.2) Numarul de oferte primite 9
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PANSIPROD MEDICAL S.R.L.
Adresa postala: Filipestii de Padure, str. Principala, nr. 941, Localitatea: Filipestii de Padure, Cod postal: 107245, Romania, Tel.021 668.40.85
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 16890.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Cl.Urgenta Sf.Pantelimon - Oficiul Juridic
Adresa postala: Sos.Pantelimon nr.340-342, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021623, Romania, Tel.021/2554270, Email: [email protected], Fax: 021/2554090, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2008 08:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer