Licitatie Publica - contract de furnizare - paine alba feliata
Valoarea Contractului:
15.620 RON
Castigatorul Licitatiei: VOIPAN SIL S.R.L.
15.620 RON
Castigatorul Licitatiei: VOIPAN SIL S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 121440/08.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala de Agenti de Politie "Vasile Lascar" Campina
Adresa postala: B-dul Carol I, nr. 145, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Punct(e) de contact: George Victor Blidaru, Tel. +40 244336251 /+40 244337121, Email: [email protected], Fax: +40 244337121, Adresa internet (URL): www.scoaladepolitie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare - paine alba feliata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoala de Agenti de Politie , , VASILE LASCAR, ,Campina - B-dul Carol I , nr. 145.
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare paine alba feliata = 11.000 kg.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
15, 620RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 65003 Denumirea: contract furnizare - paine alba feliata
V.1) Data atribuirii contractului 03.01.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
VOIPAN SIL S.R.L.
Adresa postala: Str.Principala, nr.256, Localitatea: Telega, Cod postal: 107600, Romania, Tel. 0244371280, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0244371280
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 19470.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 15620.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Justificarea alegerii procedurii de atribuire.In data de 27.10.2011, a fost transmisa spre validare catre A.N.R.M.A.P. documentatia de atribuire nr. 60986/26.10.2011, in vederea initierii procedurii de cerere oferte, cu etapa finala de licitatie electronica, pentru achizitionarea produsului , ,paine alba".Pana la data de 14.12.2011, documentatia de atribuire nu a fost validata din motive de ordin tehnic. Astfel, la alegerea negocierii fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, s-a avut in vedere imposibilitatea autoritatii contractante de a initia si finaliza procedura mentionata prin incheierea contractului de furnizare pana la data de 03.01.2012 (contractul anterior finaliandu-se la data de 30.12.2011)si implicit respectarea termenelor legale pentru procedura de cerere de oferte cu etapa finala de licitatie electronica, coroborata cu necesitatea asigurarii continuitatii hranirii efectivelor de elevi. Contractul de furnizare s-a incheiat pentru perioada 03.01-31.01.2012, perioada in care autoritatea contractanta a continuat etapele de derulare a cererii de oferte, cu respectarea termenlor legale, astfel incat sa se asigure continuitatea hranirii efectivelor de elevi pentru perioada 01.02-29.06.2012.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2012 10:01