Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare - produse alimentare


Anunt de participare numarul 75830/16.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.R.R.N.P.A.H. Calinesti
Adresa postala: str. Principala, nr. 153, Com. Floresti, sat Calinesti, Jud. Prahova, Localitatea: Floresti, Cod postal: 107255, Romania, Punct(e) de contact: Elena Barbu, Tel.+40244369163, Email: [email protected], Fax: +40244369163, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare - produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Pentru Persoane Adulte cu Handicap Calinesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de produse alimentare la autoritatea contractanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03000000-1 - Produse agricole, de ferma, de pescuit, de silvicultura si produse conexe (Rev.2)
15000000-8-Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie produse alimentare.
Valoarea estimata fara TVA: 290, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentarea in conditiile art 6 alin.3 din HG 925/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.06.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie buna executie de 5 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat.Plata: prin OP in termen de 30 de zile in cont deschis la trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere persoane juridice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in prev art.181 din OUG 34/2006
Certificat buget local (original) valabil la deschiderea ofertei
Certificat buget de stat ( original) valabil la deschiderea ofertei
Certificat ORC ( original) valabil la deschiderea ofertei
Certificat inregistrare firma ( copie legalizata )
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident ( pentru operatorii economici straini)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2008 ( copie ) sau extras de bilant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivel minim de necesitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleDocumente privind detinerea mijloacelor de transport autorizate necesare livrarii
Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Fisa de experienta similara
Copie contract nominalizat si recomandare de la beneficiar
Document doveditor al calitatii de producator sau autorizatie de livrare ( in cazul distribuitorilor) pentru produsele ofertate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivel minim de necesitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2009 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2009 11:00
Locul: Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Pentru Persoane Adulte cu Handicap Calinesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici prin reprezentantii legali sau persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr. 6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0216104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Pentru Persoane Adulte cu Handicap
Adresa postala: Com Floresti, sat Calinesti, str Principala, nr 153, Localitatea: Calinesti, Cod postal: 107257, Romania, Tel.0244369163, Fax: 0244369163, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2009 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer